0
021284284

آموزش DBA گرایش مدیریت نفت ، گاز و انرژی: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی DBA گرایش مدیریت نفت ، گاز و انرژی

درباره مدیریت حرفه ای کسب و کار (DBA)

DBA  مخفف Doctorate of Business Administration است ولی با دکترای رشته های مهندسی و علوم پایه کاملاً متفاوت است. هدف این دوره توسعه مهارت های تحقیق و پژوهش در کنار اصول به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی می باشد. مخاطبان این دوره مدیران ارشد، مشاوران و مدرسان حوزه مدیریت بوده که پس از گذراندن آن به فهم عمیقی از دانش مدیریت در زمینه های بازاریابی، تفکر استراتژیک و منابع انسانی دست پیدا کرده، متدهای به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی را آموخته، مهارت های رهبری سازمانی خود را توسعه داده و توانمندی های خود برای تصمیم گیری و تفکر در شرایط بحران را ارتقا می دهند.

تفاوت DBA با PhD

هدف دوره دکترای تخصصی رشته های مهندسی و علوم پایه، تولید دانش جدید بر پایه تحقیق و پژوهش های آزمایشگاهی و یا کتابخانه ای می باشد در حالیکه در دوره DBA، دانشپذیر اصول تحقیق و پژوهش در عارضه های سازمان را با رویکرد اجرایی آموخته تا علاوه بر توسعه دانش مدیریتی، مهارت های اجرای این دانش را در راستای حل مشکلات محیط کسب و کار بدست آورد. دانش آموخته گان دوره DBA، می توانند رهبری سازمان های بزرگ را بر عهده گیرند، برای توسعه علوم مدیریتی تحقیق و پژوهش انجام داده و جهت حل عارضه های سازمانی کسب و کارهای مهم به عنوان مشاور فعالیت نمایند.

درباره  دوره آموزشی مدیریت عالی کسب و کار DBA گرایش مدیریت نفت , گاز و انرژی:

در این دوره، دروس اصلی دوره رسمی  با سرفصلها و محتوای اختصاصی شده برای صنایع نفت و گاز ارائه خواهد گردید.

مخاطبان این گرایش:

  • مدیران و کارشناسان ارشد وزارت نفت، شرکت‏ های اصلی زیرمجموعه (شرکت ملی نفت، شرکت ملی گاز، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی) و شرکت‏ها و سازمان‏های زیرمجموعه آنان
  • مدیران و کارشناسان ارشد سازمان ها و شرکت‏های پیمانکار و مشاور صنایع نفت و گاز و پتروشیمی کشور
  • مدیران و کارشناسان ارشد فعال در سایر صنایع کشور که تمایل به ورود و فعالیت شغلی در حوزه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی کشور دارند.

این دوره شامل ۲ بخش مقدماتی ۳۰۰ ساعت و پیشرفته ۳۰۰ ساعت می باشد و به متقاضیانی که از محتوای آموزشی بهره مند می گردند و با موفقیت ارزیابی را پشت سر می گذارند ۲ گواهینامه مجزا (مقدماتی و پیشرفته هر یک به مدت ۳۰۰ ساعت ) تعلق می گیرد.
* به لحاظ اعتبار بالای بنیاد آموزش مجازی ایرانیان و سطح بالای آموزش ها، گواهینامه های این بنیاد دارای قابلیت ترجمه رسمی با مهر دادگشتری و وزارت امور خارجه می باشد و جهت مقاصد مهاجرتی، ارتقاء شغلی، رزومه و اعتبار فردی بسیار کاربردی است.

آموزش مجازی DBA گرایش مدیریت نفت ، گاز و انرژی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی DBA گرایش مدیریت نفت ، گاز و انرژی و اخذ مدرک معتبر DBA گرایش مدیریت نفت ، گاز و انرژی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
DBA گرایش مدیریت نفت ، گاز و انرژی

DBA مخفف عبارت «Doctorate of Business Administration» و به معنای «دکتری مدیریت حرفه‌ای کسب و کار» است.

دوره dba نفت و گاز استراتژی ها و آموزش های علمی مرتبط با تجارت در این حوزه را در سطح عالی آموزش می دهد. در این دوره می توانید با تصمیم گیری های مهم در صنعت نفت و گار آشنا شوید.

دوره آموزش مجازی DBA گرایش مدیریت نفت ، گاز و انرژی برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک DBA گرایش مدیریت نفت ، گاز و انرژی را اخذ نمایید.

تفاوت دوره DBA و PHD:

باید بگوییم در مدرک پایانی، عنوان دکتری و یا معادل آن قید نخواهد شد، ولی با توجه به جایگاه حرفه­‌ای این دوره و معنای لغوی آن دکتری محسوب می‌­شود. پذیرفتن مدرک DBA به عنوان مدرک آکادمیک دکتری و یا PHD کاملا بستگی به سازمان و شرکتی که با شما همکاری می‌کند، دارد.

این دوره مناسب چه افرادی است؟

این دوره مناسب تمام افرادی است که دوره MBA را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند و یا در هر رشته دیگری مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت نموده‌اند. همچنین این دوره به مدیران و کارآفرینان، مدیران ارشد و میانی سازمان‌ها و شرکت‌ها، کارشناسان ارشد با انگیزه در زمینه کارآفرینی و به صاحبان موفق کسب و کارها پیشنهاد می‌شود.

مزایای شرکت در دوره DBA:

با گذراندن دوره DBA مدیران می‌آموزند چگونه دید وسیع و درستی از آینده کسب و کار خود داشته باشند و بتوانند خود را برای دشواری‌هایی که در مسیر رشد باید متحمل شوند، آماده کنند. دانش و مهارتی که مدیران در زمینه حسابداری و مدیریت مالی در دوره دی بی ای به دست می‌آورند سبب می‌شود تا نسبت به شرایط مالی کسب و کار یا سازمان خود درک درستی داشته باشند تا تصمیمات مالی شفافی اتخاذ کنند. همچنین دوره DBA به مخاطبان خود می‌آموزد تا برای توسعه کسب و کار خود در بلند مدت برنامه‌ریزی و استراتژی‌های توسعه کسب و کار خود را طرحی کنند.
دانش‌پذیران در دوره DBA می‌آموزند که چگونه مدیریت را به صورت عملی و کاربردی برای توسعه کسب و کار خود به کار بگیرند. از همه مهم‌تر مدیران در دوره DBA می‌آموزند از شیوه بی‌برنامه و مبتنی بر تجربه خارج شوند و نگاه علمی، مدیریتی و عملیاتی در سازمان جاری شود.

دوره dba نفت و گاز مناسب چه افرادی است؟

این دوره برای علاقه مندان به مشاغل مرتبط با نفت و گاز، فارغ التحصیلان رشته مهندسی نفت و افرادی از جمله مدیران میانی و عملیاتی، مدیران و کارشناسان ارشد وزارت نفت و شرکت های وابسته به وزارت نفت،کارشناسان حوزه نفت و تمام کسانی که تمایل دارند با اصول و مهارت های تحلیلی- کاربردی استراتژی و مدیریت در صنعت نفت و گاز آشنا شوند، مفید است. رشته مهندسی نفت و گاز چیست و چه اهمیتی دارد؟ بیشترین انرژی مورد نیاز زمین توسط نفت تامین می شود. در واقع به کمک این ماده حیاتی ماشین های غول آسا به حرکت در می آیند و هزاران تولیدات پتروشیمی از جمله کود های شیمیای، فرآورده های دارویی، پارچه ها، زغال سنگ، پلاستیک و چسب ها، ساخته می شوند. از این رو استفاده بهینه از این سرمایه ملی اهمیت ویژه ای دارد. حوزه نفت و گاز یکی از بزرگترین صنایع تجاری در جهان است و سالانه ده ها ملیون دلار درآمد زایی می کند. این صنعت در مناطق نفت خیز بسیار اهیمت دارد. به همین دلیل کشور ما به نیروهای متخصص بیشتری در این زمینه نیاز دارد تا بتواند بیشترین بهره را ببرد. مهندسی نفت، کاربرد دانش، فناوری، استخراج، برآورد مخزن، توسعه نفت و گاز و انتقال آن ها به پالایشگاه است. مهندسی نفت به چهار گرایش مهندسی اکتشاف، مهندسی حفاری، مهندسی مخازن نفت و مهندسی بهره برداری از منابع نفت تقسیم می شود. مشاغل پیش روی دوره dba نفت و گاز کدامند؟ مدیر تامین منابع متخصص کالا ها و محصولات نفتی هماهنگ کننده و توسعه دهنده کسب و کارها مدیر تحلیل گر با گذراندن این دوره می توانید در شرکت های تبعه شرکت ملی نفت ایران، پالایشگاه نفت و گاز،صنایع پتروشیمی، پخش فرآورده های نفتی، بورس انرژی، شرکت های خصوصی فعال در حوزه بالا دستی و پایین دستی صنعت نفت و گاز و بازرگانی خارجی مشغول به کار شوید.

[wp-rss-aggregator sources=”112153″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *