0
021284284

آموزش پایتون | دریافت مدرک پایتون | مدرک بین المللی معتبر پایتون

پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیری ، داینامیک و شی گرا می باشد که می توان از آن در محدوده ی وسیعی از نرم افزار ها و تکنولوژی ها بهره برد . این زبان روشهای بسیار قدرتمند و حرفه ای را برای کار با زبانها و ابزار های مختلف را با آسانی هر چه تمام تر فراهم می نماید . بدین منظور این زبان دارای کتابخانه هایی بسیار گسترده می باشد که یادگیری و استفاده از آنها در عرض چند روز ممکن می باشد ! کد های نوشته شده در این زبان در محدوده ای وسیع از پلتفرم ها چون لینوکس ، ویندوز ، مک ، و حتی گوشی های موبایل و … قابل اجرا می باشد . هم اکنون پایتون در شرکت ها و سازمانهای بزرگی چون ناسا ، گوگل ، یاهو و … بصورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد .

همچنین اگر برنامه نویس هستید لازم است بدانید داشتن مدرک پایتون به شما در مهاجرت کاری و به دست آوردن فرصت شغلی در خارج از کشور بسیار کمک خواهد کرد. مدرک پایتون بنیاد قابلیت ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه را دارد.

آموزش مجازی پایتون : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی پایتون و اخذ مدرک معتبر پایتون را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
پایتون

پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیری ، داینامیک و شی گرا می باشد

دوره پایتون در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان به صورت غیر حضوری ارائه می گردد و در پایان دوره مدرک بگیرید.

به آسانی میتوانید با ثبت نام این دوره در ایباما مدرک هم دریافت کنید، مدرک داخلی و بین المللی.

بله قطعا، مدرک پایتون ایباما قابلیت ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه را دارد.

پایتون چیست و چگونه به‌وجود آمد؟

زبان برنامه‌نویسی پایتون در سال ۱۹۹۱ میلادی توسط یک برنامه‌نویس هلندی به‌نام خیدو فان روسوم (Guido van Rossum) ایجاد شد، این زبان با قابلیت‌های فراوان و شگفت‌انگیزی که دارد تحولی در دنیای برنامه‌نویسی به‌وجود آورده است، از توسعه‌ی برنامه‌های تحت وب گرفته تا ایجاد بازی‌های رایانه‌ای!

زبان برنامه نویسی پایتون چه ویژگی هایی دارد؟

اولین و مهمترین ویژگی این زبان «سادگی و آسانی» آن می باشد. این ویژگی آموزش پایتون را به یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب کسانی تبدیل کرده است که قصد دارند برای اولین بار به آموزش برنامه نویسی بپردازند. پایتون را خیلی سریع می توانید یاد بگیرید و به سرعت کدنویسی را با آن شروع کنید. اما اشتباه نکنید، سادگی پایتون به معنای ضعیف بودن آن نیست، بلکه python یک زبان برنامه نویسی مفسری، چندمنظوره و سطح بالاست که از

مزایای پایتون چیست؟

  • حضور ماژول های شخص ثالث:
    Python (PyPI) شامل چندین ماژول شخص ثالث است که باعث می شود Python بتواند با بسیاری از زبان ها و سیستم عامل های دیگر ارتباط برقرار کند.

 

  • کتابخانه های پشتیبانی گسترده:
    پایتون کتابخانه استاندارد بزرگی را ارائه می دهد که شامل موضوعات مختلف مانند پروتکل اینترنت ، عملیات رشته ، ابزارها و سرویس های وب و رابط های سیستم عامل است. بسیاری از کارهای برنامه نویسی پر کاربرد قبلاً در کتابخانه استاندارد نگاشته شده اند که باعث می شود طول کد به طور قابل توجهی کاهش داده شود.

 

  • منبع باز:
    زبان پایتون تحت مجوز OSI تأیید شده است که استفاده و توزیع آن را آزاد می کند ، از جمله برای اهداف تجاری. علاوه بر این ، توسعه آن توسط جامعه ای انجام می شود که از طریق میزبانی کنفرانس ها، برای کد آن همکاری می کنند و ماژول های بی شماری را برای توسعه آن فراهم می کنند.

 

  • یادگیری سریع و آسان:
    پایگاه گسترده کاربران و توسعه دهندگان فعال باعث شده است تا یک بانک منابع اینترنتی غنی برای ترغیب توسعه و ادامه پذیرش زبان ایجاد شود.

 

  • ساختار داده های کاربر پسند: 
    پایتون دارای ساختار داخلی داده ها و فرهنگ نامه ها است که می تواند برای ساخت سریع داده های زمان اجرا سریع استفاده شود.

 

  • بهره وری و سرعت:
    پایتون دارای طراحی شی گرا تمیز است ، قابلیت های کنترل پیشرفته یک فرایند را فراهم می کند ، و توانایی های ادغام و پردازش متن دارد ، که همه اینها به افزایش سرعت و بهره وری آن کمک می کند. پایتون گزینه ای مناسب برای ساخت برنامه های پیچیده دارای چند پروتکل تحت شبکه محسوب می شود.

شی گرایی و برنامه نویسی ساختار یافته به طور کامل پشتیبانی می کند.

bama step
دیدگاه کاربران
  • Galadriel 21 آذر 1396

    سلام این دوره پایتون ٣ هست یا پایین تر؟

  • مرتضی 28 شهریور 1399

    سلام
    ایا دیدن فیلم اموزشی برای قبولی در امتحان مدرک کافیست؟
    جزوات اموزشی الکترونیکی برای درک و اموزش بهتر هستن یا نیاز قطعی برای یادگیری این مجموعه اموزش می باشند؟

    • سلام – بله کافیست.
      هرچه دامنه مطالعات و دریافت آموزش ها شما بیشتر باشد بهتر یاد می گیرید – در این دوره به عنوان منبع کمک آموزشی کلیه مفاهیم و مثال ها آورده شده تا شما را در یادگیری یاری رساند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *