0
021284284

آموزش سرپرست انبار عمومی: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی سرپرست انبار عمومی

سرپرست انبار عمومی شغلی است در حوزه مدیریت و صنایع که قادر به ارائه طرح استقرار و آرایش مواد در انبار و طراحی سیستم حمل و نقل داخل انبار – تحویل کالا به انبار- چیدمان اجناس در انبار – کد گزاری کالا و اجناس – صدور کالا از انبار- کنترل موجودی انبار – انبار گردانی می باشد. سرپرست انبار عمومی با مشاغلی چون کارگران انبار، سرپرست برنامه ریزی و کنترل تولید، حسابداران ، مسئول خرید و فروش سازمان در ارتباط می باشد.

آموزش مجازی سرپرست انبار عمومی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی سرپرست انبار عمومی و اخذ مدرک معتبر سرپرست انبار عمومی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
سرپرست انبار عمومی

فرآیندی است که فعالیت‌های فردی و گروهی جهت تحویل گرفتن و نگهداری هر گونه کالا و.. جهت اهداف مشترک سازمانی، انجام میشوند.

در واقع امنیت و حفاظت کالاهای موجود در انبار بر عهده انباردار بوده و هرقدر که انباردار مسئولیت پذیرتر و حرفه ای تر باشد، میزان امنیت کالاهای انبار نیز افزایش پیدا می کند.

دوره آموزش مجازی سرپرست انبار عمومی برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک سرپرست انبار عمومی را اخذ نمایید.

انباردار کیست؟

برخلاف باور بسیاری از مردم درباره اهمیت شغل انبارداری، باید بگویم که انباردار فردی است که یکی از مهم ترین وظایف را در هر شرکت، کارخانه یا سازمان بر عهده دارد.

در واقع امنیت و حفاظت کالاهای موجود در انبار بر عهده انباردار بوده و هرقدر که انباردار مسئولیت پذیرتر و حرفه ای تر باشد، میزان امنیت کالاهای انبار نیز افزایش پیدا می کند.

انبارگردانی از جمله شغل های بسیار سخت است و یک انباردار به تنهایی نمی تواند به صورت کامل نظم را در انبار برقرار سازد. به همین دلیل در هر مکانی که انباردار وجود داشته باشد، چند نفر نیز به عنوان کمک انباردار استخدام می شوند و از این طریق برقراری نظم و امنیت در انبار راحت تر و مطابق قوانین انبارداری صورت می گیرد.

یک انبار دار باید از نظم و احساس مسئولیت بالایی برخوردار باشد تا کمک انبارداران نیز با الگو گرفتن از او قوانین لازم را رعایت نمایند.

رده های شغلی و چارت سازمانی انبارداری:

انبارداری نیر همانند بسیاری از مشاغل سازمانی دارای رده های شغلی مختلف است. اگر سازمان بزرگ باشد، نوعی چارت سازمانی انبارداری طراحی می شود که با توجه به هر رده شغلی ممکن است وظایف انباردار متفاوت باشد. اما به طور کلی چارت شغل انبارداری به شرح زیر است؛ هرچند که ممکن است همه این سمت ها در یک اداره یا سازمان وجود داشته باشد و یا تنها یک مورد آن در شرح مسئولیت انباردار دسته بندی شده باشد.

1. مدیر انبار

2. سرپرست انبار

3. کارگر انبار

4. کمک انباردار

مهارت های مورد نیاز انبارداری:

هر انباردار قبل از انجام وظایف خود باید دارای مهارت هایی باشد. در ادامه تعدادی از مهارت های مورد نیاز شغل انبارداری را با هم مرور خواهیم کرد:

1. آشنایی با کامپیوتر

2. آشنایی با سیستم ها و روش های انبارداری

3. آشنایی با کنترل موجودی

4. مهارت های گزارش نویسی و گزارش دهی

شرح وظایف و مسئولیت های انباردار چیست؟

فردی که مسئولیت یک انبار را بر عهده دارد، دارای وظایفی است که باید آن ها را رعایت نماید. در ابتدا باید متذکر شویم که انباردار موظف نیست نظافت و چیدمان قفسه ها را انجام دهد، زیرا این وظایف بر عهده کارگران ساده انبار است. انباردار باید فردی قابل اعتماد، مسلط به روش های مدیریت، انبارداری و سرپرستی باشد و بتواند شغل پرمسئولیت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. به علت حساسیت وظایف مدیر تولید یکی از افراد سازمان که باید گزارشات دقیقی از نوع نگهداری کالا تعداد موجودی کالای محصول به مدیر تولید ارائه دهد مدیر انبارداری است.

bama step
انبارداری
مقاله های مدیریتی و حسابداری

انبارداری

انبارداری
مقاله های مدیریتی و حسابداری

انبارداری

[wp-rss-aggregator sources=””]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *