0
021284284

آموزش انگلیسی برای ایمیل English For Emails E-learning

(این دوره شامل ۱۲ دقیقه فایل صوتی آموزشی نیز می باشد.)

نوشتن ایمیل به انگلیسی:

برای اکثر ما، ایمیل رایج ترین شکل ارتباط تجاری است، بنابرین ساخت یک ایمیل اصولی بسیار مهم می‌باشد. اگر چه ایمیل ها به اندازه کافی رسمی نیستند، اما ارانه دهنده‌ی تصویری خوب و همچنین حرفه ای از شما و یا شرکت شما هستند.

امروزه E-mail بهترین ابزار ارتباطی در سراسر دنیاست. چرا که علیرغم سرعت بالا، ارزان قیمت و Offline است، یعنی برخلاف تلفن، نیازی نیست که گیرنده در هنگام دریافت پیام در مقصد حضور داشته باشد. يک پيام E-Mail اولين پيام ارسال شده توسط نامه الکترونيکی در سال 1971 توسط مهندسی با نام “Ray Tomlinson” انجام شده است . قبل از تحقق رويداد فوق ، صرفا” امکان ارسال پيام برای کاربران موجود بر روی يک کامپيوتر ميسر بود. پيام ارسالی توسط Tomlinson قابليت ارسال پيام به ساير ماشين های موجود بر روی اينترنت با استفاده از علامت “@” به منظور مشخص نمودن ماشين دريافت کننده بود. E-Mail ، يک پيام متنی ساده است که برای گيرنده  پيام ارسال می گردد. نامه های الکنترونيکی در ابتدا و هم اينک اغلب بصورت متن های کوتاه می باشند. در برخی موارد ممکن است ، فرستندگان نامه های الکترونيکی با افزودن “ضمائم ” ، حجم يک نامه الکترونيکی را افزايش دهند. 

 

از سال 1995 اینترنت و ایمیل موضوعات دائمی روز بودند ایمیل خصوصیات زیر را داراست :

  • –  افزایش بهره وری: دیگر مجبور به پاسخگویی تلفن های همکاران خود و گذاشتن پیغام برای آنها نیستید.
  • –   کاهش هزینه های ارتباطی: پست الکترونیکی یکی از ارزانترین روش های موجود برای برقراری ارتباط میان دفاتر کار است.
  • –  انتقال سریع اطلاعات: می توانید با استفاده از E-mail داده ها را به کاربران منتقل کرده و یا پرس و جویی از یک پایگاه اطلاعاتی انجام دهید. 
  • –   سهولت بیشتر برای دسترسی
  • –   استفاده آسان
  • –   توانایی كار برای محیط های مختلف بین سیستمها 
  • –   دسترسی در سطح جهانی
  • –   كم خرجی
  • –   شناخته تر شده به حد كافی تا آنجا كه انتظار می رود همه آدرس ایمیل داشته باشند
  • –  مطابقت با استاندارد ها
  •  
  • ایمیل سال‌هاست که به یکی از پرکاربردترین ابزار ارتباطی تبدیل شده و سهولت ارسال ایمیل با ارسال نامه از طريق پستی غیرقابل مقایسه است.

از لحاظ لغت Email مرکب از دو واژه E که اول کلمه Electronic (الکترونيک)  و mail به معناي پست است : يعني پست الکترونيک

شايد تاريخچه اولين ايميل فرستاده شده در اينترنت به سال 1971 برگردد. وقتي كه فردي به نام «روی تاملینسون» (Roy Tomlinson) روشی برای فرستادن پیام از طریق اینترنت و تنها یک کامپیوتر پیدا کرد. او با استفاده از @ نام گیرنده ایمیل را مشخص می‌کرد.

 

به زبان ساده :

در حقيقت فضايي در اينترنت (مشابه صندوق پستي شما در اداره پست يا در ورودي خانه) مي باشد که کليد آن فقط در دست شما است .در صورتي که آدرس آن را به ديگران اعلام کنيد ، آن ها مي توانند با استفاده از Email خود به شما نامه و يا فايلي را بر اساس استانداردهاي مشخصي بفرستند. البته واضح است که ايميل تفاوت هايي نيز با صندوق پستي شما دارد.

مثلا :

از همه جا مي توانيد به آن دسترسي پيدا کنيد ، براي اين که نامه يا فايلي بفرستيد بايد خودتان هم ايميل داشته باشيد و  در قياس با پست معمولي ، ايميل تقريبا بلا درنگ به شخص گيرنده مي رسد.

آدرس ايميل شما در واقع شامل دو بخش مي باشد که با يک علامت @ از هم جدا مي شوند . بخش اول آدرس، نام کاربري شما و بخش دوم سروري است که ايميل شما بر روي آن قرار گرفته است.

  1. اسم ها noun
  2. ضمیرها pronoun
  3. فعل ها verb
  4. صفت ها adjective
  5. قیدها adverb
  6. حروف اضافه preposition
  7. حروف ربطی conjunction
  8. حروف تعریف/ معرف اسم article
  9. حروف ندا یا حروف تعجبی interjections
  10. بعضی از کلمات بیش از یک نقش در جمله دارند که بر اساس فضا و کاربرد متفاوت است.
  11. حروف ندا یا کلمات تعجبی می توانند جمله های کامل را خودشان شکل دهند.

جمله ای که می نویسید یا در زبان انگلیسی با آن صحبت می کنید، به ۹ بخش تقسیم می ‌شود که شامل اسم، ضمیر، فعل، صفت، قید، حرف اضافه، حرف ربطی، حرف تعریف یا حروف تعجبی هستند. (بعضی از منابع فقط ۸ اجزای جمله دارند و حرف تعجبی را در این دسته بندی قرار نمی دهند.)

۱- انگلیسی زبان بین المللی است

چندین عامل وجود دارد که باعث می شود زبان انگلیسی برای ارتباط در زمان فعلی ضروری باشد. قبل از هر چیز، زبان انگلیسی زبان دوم رایج در فرهنگ های مختلف است. این بدان معنی است که دو نفر که از کشورهای مختلف (مثلاً یک مکزیکی و یک سوئدی) هستند، معمولاً از انگلیسی به عنوان یک زبان مشترک برای برقراری ارتباط استفاده می کنند.

من فکر می کنم برای برقراری ارتباط در سطح بین المللی همه باید زبان انگلیسی را یاد بگیرند. صحبت کردن به انگلیسی به شما کمک می کند تا با افرادی از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید- نه فقط انگلیسی زبانان. این مسئله به مسافرت، شغل یا ارتباط برقرار کردن با دیگران در رسانه های اجتماعی مربوط می شود.

۲- زبان آکادمیک است

زبان انگلیسی در زمینه آموزش نیز ضروری است. در بسیاری از کشورها، کودکان زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم می آموزند. حتی در کشورهایی که زبان رسمی انگلیسی نیست، مانند هلند یا سوئد، بسیاری از کتاب های درسی در رشته های علوم و مهندسی به زبان انگلیسی نوشته شده اند.

بعلاوه، زبان انگلیسی زبان آموزش عالی است. بسیاری از دانشگاه های برتر دنیا انگلیسی زبان هستند. از آنجا که انگلیسی زبان غالب در علوم و تحقیقات بین المللی است، بیشتر تحقیقات پژوهشی که در هر زمینه علمی خاص انجام شده است، به زبان انگلیسی است. در سطح دانشگاهی، دانشجویان در بسیاری از کشورها تقریباً تمام واحدهای خود را به زبان انگلیسی می گذرانند.

طبق تحقیقات مرکز پیو در سال ۲۰۱۰، بیش از ۹۰٪ دانش آموزان دوره متوسطه و ۷۳٪ دانش آموزان مقطع ابتدایی در اروپا در مدرسه به زبان انگلیسی تحصیل کرده اند.

۳- زبان مورد علاقه اینترنت و مطبوعات است

در اینترنت، اکثر وب سایت ها از انگلیسی استفاده می کنند. حتی سایت هایی که به زبان های دیگر نوشته شده اند اغلب امکان ترجمه انگلیسی را نیز ارائه می دهند. به جز انگلیسی رایج ترین زبان در اینترنت روسی است که فقط حدود ۶٪ وب سایت ها را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که انگلیسی در اینترنت بیش از ۵۰ درصد مطالب را پوشش می دهد. احتمالاً میزان محتوای آموزشی بیشتری در اینترنت به سمت انگلیسی متمایل خواهد بود، زیرا، همانطور که قبلاً گفتیم، دنیای مدرن تحقیق و دانشگاهی به زبان انگلیسی علاقه مند شده است.

۴- در مسافرتهای بین المللی مفید است

آشنایی با این زبان سفر به اقصی نقاط جهان را آسان تر می کند. از آنجا که این زبان زبان بین المللی است، امکان مسافرت به بسیاری از نقاط جهان رابه شما می دهد. از این گذشته، تقریباً از هر پنج نفر یک نفر کمی انگلیسی می داند – این نکته در مورد هیچ یک از زبان های دیگر دنیا صادق نیست. کافی است در اینترنت چرخی بزنید تمام سایت های رزرواسیون مسافرتی که پیدا می کنید زبان انگلیسی را به عنوان گزینه رزرواسیون ارائه می دهند. در فرودگاه ها و سایر مراکز حمل و نقل نیز باید انگلیسی بدانید.

نه تنها در گردشگری، بلکه در بسیاری از کنفرانس ها، مسابقات و جشن های بین المللی نیز به زبان انگلیسی نیاز خواهید داشت. المپیک را نیز به این لیست اضافه کنید. تقریباً در هر سفری، چه کاری و چه تفریحی آشنایی با زبان انگلیسی مفید است. حتی اگر نمی خواهید زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید، آشنایی با چند اصطلاح انگلیسی قبل از سفر پیشنهاد می شود.

۵- برای تجارت بین المللی ضروری است

مهارت های انگلیسی احتمالاً به شما در هر تجارتی که می خواهید دنبال کنید کمک می کنند. این امر به ویژه در صورتی که در بخش بین المللی کار می کنید صادق است. چنانچه می خواهید در آینده شغلتان را در سطح بین المللی دنبال کنید باید انگلیسی بدانید. اگر به دفاتر شرکت های خصوصی، سازمان های دولتی، یا حتی شرکت های مهندسی مختلف مراجعه کنید، متوجه شیوع زبان انگلیسی خواهید شد.

بسیاری از شرکت های بزرگ کارمندان حرفه ای خود را پس از اطمینان از اینکه با زبان انگلیسی آشنایی دارند استخدام می کنند. برای شرکتهایی که می خواهند در سطح بین المللی فعالیت کنند غیر معمول نیست که کارکنان خود را بر اساس میزان تسلط بر زبان انگلیسی، انتخاب کنند.

بیشتر سرگرمی های تجاری دنیا به زبان انگلیسی ارائه می شوند.

۶- زبان هالیوود است

همه می دانند که هالیوود در ایالات متحده است و بزرگترین صنعت تلویزیونی و موسیقی روی کره زمین محسوب می شود. به گفته یونسکو، “نگاهی به زبانهای به کار رفته در ۲۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۲ نشان می دهد که تسلط زبان انگلیسی انکار ناپذیر و آشکار است.”

همانطور که در بالا اشاره کردیم، تلویزیون و فیلم ها یک روش عالی برای تمرین انگلیسی پس از شروع یادگیری آن هستند. تسلط بر زبان انگلیسی امکان لذت بردن از هزاران فیلم، نمایش تلویزیونی و بازی ویدئویی را به شما می دهد. و اگر می خواهید روزی در این صنعت کار کنید، آشنایی با انگلیسی برایتان ضروری خواهد بود.

unnamed file

آموزش مجازی انگلیسی برای ایمیل: امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی انگلیسی برای ایمیل و اخذ مدرک معتبر انگلیسی برای ایمیل را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5

آیا انگلیسی باید زبان رسمی جهان باشد؟

آشنایی با زبان انگلیسی مزایای بسیاری دارد. ایده داشتن یک زبان مشترک بین المللی بسیار عالی به نظر می رسد؛ این ایده مسیرهای ارتباطی بیشتری را بین جوامع مختلف باز می کند.

  • زبان با هویت فرهنگی گره خورده است: برخی با این جمله مخالف هستند. زبان و فرهنگ پیوند تنگاتنگی دارند. این ایده که زبان انگلیسی مهمترین زبان دنیا است می تواند هویت فرهنگی زبان های غیر از انگلیسی را از بین ببرد. استفاده روزافزون از زبان انگلیسی همچنین می تواند به کاهش زبان هایی منجر شود که در زندگی بسیاری از افراد نقشی اساسی دارند.
  • آیا انگلیسی زبان رسمی ایالات متحده است؟ خیر. ایالات متحده هیچ زبان رسمی ندارد و از فرهنگ ها و زبان های مختلف تشکیل شده است. با این حال، اکثر ایالت های این کشور انگلیسی را به عنوان زبان رسمی خود تعیین کرده اند.
  • انگلیسی در اصل از طریق امپریالیسم گسترده شد: در اینجا باید به خشونت هایی که در طول تاریخ به تسلط انگلیسی منجر شده است اشاره کنیم. همانطور که گفته شد، این زبان عمدتاً از طریق استعمار انگلیس گسترش یافته است. البته این بدان معنا نیست که باید از استفاده از زبان انگلیسی دست بکشیم، اما برخی معتقدند که جنبه های سرکوبگرانه تاریخ این زبان به ضرر آن است، و گسترش آن همچنان با ادامه تسلط امپریالیسم در ارتباط است.
  • ترجمه به کمک رایانه در حال بهتر شدن است: این امکان وجود دارد که در آینده و با بالا رفتن کیفیت فناوری های ترجمه رایانه ای تسلط بر زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط در سطح جهانی ضروری نباشد. در این صورت حتی اگر بیشتر صفحات وب به زبان انگلیسی باشند، بسیاری از آنها قابل ترجمه هستند. بسیاری از فیلم ها دارای زیر نویس چند زبانه هستند و شما می توانید به کمک یک برنامه در تلفن هوشمند خود با کسانی که هیچ زبان مشترکی با شما ندارند مکالمه کنید.
  • سایر کاربردهای مهم زبان:

    برخی دیگر از مهم ترین کاربرد زبان را به صورت موردی در این بخش معرفی می کنم و امیدوارم توانسته باشم دیدگاه شما نسبت به ضرورت و کاربرد زبان را بازتر کنم. سایر فواید یادگیری زبان انگلیسی عبارتند از:

    • کار با نرم افزارهای هر رشته ای نیاز به دانستن لغات زبان در آن برنامه دارد.
    • سمینارها و همایش های بین المللی فضای مناسبی برای تبادل نظرات تخصصی و آشنایی با متخصصان مختلف است و زبان انگلیسی لازمه شرکت در این همایش ها است.
    • پس از یادگیری موفقیت آمیز زبان و گذراندن دوره های تربیت مدرس، می توان تدریس زبان انگلیسی را شروع کرد که این خود، داشتن یک شغل و مهارت است.
    • دانستن زبان انگلیسی سبب افزایش اعتماد به نفس می شود.
    • یادگیری زبان، کمک بسیاری به تقویت نیمکره راست مغز می کند و قدرت خلاقیت و نوآوری را افزایش می دهد و همچنین سبب افزایش انعطاف پذیری ذهن و قدرت حافظه می شود.
    • به کمک زبان می‎توانید فرهنگ‎های جدیدی را بشناسید.

    • نکاتی برای بهبود زبان انگلیسی:

    •  

      • در یک کلاس آنلاین یا حضوری شرکت کنید.
      • برای ارتباط بیشتر با زبان انگلیسی کتاب بخوانید و فیلم های انگلیسی زبان تماشا کنید .
      • از تماشای برنامه های تلویزیونی یا اخبار انگلیسی غافل نشوید.
      • هر هفته پنج کلمه جدید یاد بگیرید.
      • به آهنگ های انگلیسی گوش دهید و تمام کلمات آنها را بیاموزید.
      • با معلم یا یکی از دوستان خود مکالمه تمرین کنید.
      • هنگام خواندن کتاب های انگلیسی زبان، کلمات را با صدای بلند تکرار کنید.
      • از فرهنگ لغت و مترجمان آنلاین استفاده کنید.
      • فیلم های آموزشی YouTube را تماشا کنید.
      • برای کسب راهنمایی در مورد روند یادگیری خود، یک کتاب آموزشی تهیه کنید.
      • برای بهبود تلفظ خود از اپلیکیشن های Voice to text استفاده کنی
bama step

[wp-rss-aggregator sources=”85922″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *