0
021284284

آموزش تحلیل سیستم های حمل و نقل: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی تحلیل سیستم های حمل و نقل

حمل و نقل به دو دلیل عمده مورد علاقه جغرافی دانان است؛ اول اینکه زیرساخت ها، ترمینال ها، تجهیزات و شبکه های حمل و نقل مکان های قابل توجهی را در فضای جغرافیایی اشغال کرده اند و پایه های اصلی سیستم فضای پیچیده را تشکیل داده اند، دوم از آنجایی که جغرافی دان به دنبال تشریح و تبیین روابط فضایی هستند، در این میان شبکه ها نیز به طور خاص مورد علاقه جغرافی دانان هستند، زیرا این شبکه ها هستند که روابط متقابل فضایی را ممکن می سازد. یک مدل حمل و نقل ایده آل، مدلی است که لحظه ای بوده، ظرفیت نامحدود داشته باشد و همیشه نیز در دسترس باشد، که با دید جغرافیایی هدف اصلی حمل و نقل غلبه بر فضاست. فضایی که به وسیله انواع مختلفی از محدودیت های طبیعی و انسانی مانند فاصله، زمان، تقسیمات مدیریتی و توپوگرافی شکل یافته است. از این رو این سوال پیش می آید که با چه مدلی می توان با بهترین شکل فضا را تحلیل و بررسی کرده و با شناخت پتانسیل ها و محدودیت های آن بهترین برنامه ریزی برای استفاده بهتر از فضا استفاده کرد. به این منظور دوره آموزشی تحلیل سیستم های حمل و نقل با استفاده از روش پیمایش، مطالعات میدانی و تعیین نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها به روش SWOT به ارائه استراتژی و راهبرد در جهت بهبود حمل و نقل عمومی (BRT)  می پردازد.

آموزش مجازی تحلیل سیستم های حمل و نقل : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی تحلیل سیستم های حمل و نقل و اخذ مدرک معتبر تحلیل سیستم های حمل و نقل را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
تحلیل سیستم های حمل و نقل

تحلیل سیستم های حمل و نقل، بنیادی ترین قسمت مهندسی حمل و نقل و ترافیک را تشکیل می دهد.

بیان مفاهیم و تئوری های مربوطه با حل مثال های عددی است و از طرف دیگر، رابطه تئوری با پروژه های اجرایی را با استفاده از نرم افزار Visum (ویزوم).

دوره آموزرش مجازی تحلیل سیستم های حمل و نقل برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک تحلیل سیستم های حمل و نقل را اخذ نمایید.

تحلیل سیستم های حمل و نقل، بنیادی ترین قسمت مهندسی حمل و نقل و ترافیک را تشکیل می دهد. یک مهندس حمل و نقل لازم است دانش تئوری و نرم افزاری در این رابطه را داشته باشد. در دوره آموزش مجازی تحلیل سیستم های حمل و نقل از بنیاد آموزش مجازی ایرانیان به تحلیل سیستم های حمل و نقل می پردازیم و هدف آن از یک طرف، بیان مفاهیم و تئوری های مربوطه با حل مثال های عددی است و از طرف دیگر، رابطه تئوری با پروژه های اجرایی را با استفاده از نرم افزار Visum (ویزوم) که می تواند به صورت رایگان در دسترس همگان باشد، برقرار نماید. ما در این آموزش قصد داریم تا مفاهیم برنامه ریزی و تحلیل سیستم های حمل و نقل با نرم افزار Visum را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”81266″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *