0
021284284

آموزش ویژه جانبازان و ایثارگران

چون سپیدار
ریشه در خاک
در برابر باد
می مانیم استوار…

ساعت هر چه می خواهد باشد. اینجا ایران است. اینجا زمان را با خون سرخ شهیدان با خِس خِس ِ سینه های جانبازان شیمیایی با تن کبود آزادگانی که روزگاری در بندهای وحشت بعثی شکنجه شده اند اندازه می گیرند. ساعت یک عالمه از ایثار گذشته و افتخار رسیده است.
پرچم پر افتخار سه رنگ کشورمان که هماره ی تاریخ، با شکوه برای جهانیان به اهتزاز در آمده مایه ی مباهات ایران و ایرانی ست. رنگ سبز آن تداعی گر آبادانی این سرزمین اسلامی ست، رنگ سفیدش بیان کننده ی درصلح و آرامش زندگی کردن ملت عزیز ایران است و در انتها رنگ سرخ آن که در ابتدا نشان دهنده ی خون سرخ شهیدانی است که برای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع از این مرز و بوم در مقابل دشمنان قسم خورده ی جمهوری اسلامی ایران در طول 8 سال دفاع مقدس به پای درخت های سپیدار آرمان های امام راحل که ثمره های آن آبادی و آزادی ایران اسلامی ریخته شد.


حال، بنیاد آموزش مجازی ایرانیان، با تاسی از پرچم سه رنگ کشور عزیزمان ایران بر این باور است که آبادانی و صلح و آرامش کنونی امروزمان را مدیون ایثارگران دیروزی ست که بدون هیچ گونه چشمداشتی تن سردشان را در برابر گلوله های داغ قرار دادند و به دفاع از دین، ناموس، قرآن و سرزمینمان پرداختند.
اکنون حفظ حرمت، احترام و تعظیم در برابر فرزندان ایثارگر خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان را نه تنها بزرگترین رسالت خود می دانیم، بلکه معتقدیم کوچکترین وظیفه ای ست که برای این عزیزان باید به فراخور توان و بیش از توانمان در طبق اخلاص نهاده و خدمت این عزیزان قرار دهیم.


به همین منظور باما با افتخار اعلام می نماید به منظور پاسداشت از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان تمامی دوره های آموزشی خود را با 40 درصد تخفیف همیشگی به این دسته از عزیزان ارائه می نماید تا به سهم خود نقش کوچکی برای پاسداری از این خانواده ی بزرگ ایرانی ایفا نماید.

امکان استفاده برای هر شخص پنج دوره در سال می باشد. علاقه مندان جهت استفاده از این شرایط می بایست فرم زیر را تکمیل نموده و مدارک مورد نظر را برای ما ارسال نمایند – استفاده از این ویژگی تنها برای خانواده درجه اول امکان پذیر می باشد.

[iphorm id=30 name=”آموزش ویِژه خانواده جانبازان”]

دیدگاه کاربران
  • مهدیه مهدوی 1 آبان 1397

    سلام خسته نباشید … این دوره ها واقعا مفیده برای هرشخص چه برای دانشگاه چه بازار کار

  • وحید 6 اسفند 1397

    بسیار متشکریم که در جهت نیل به اهداف این بزرگان و خانواده ایشان گامی بر داشته اید

  • نوا 20 خرداد 1399

    آیا این تخفیف برقرار هست و چطور میشود از آن استفاده نمود؟

    • سلام بله این تخفیف در بنیاد دائمی است . با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *