0
021284284

وكالت اداري تبديل خودرو فرسوده نمونه 2

نمونه قرارداد وكالت اداري براي تبديل خودروهاي فرسوده نمونه 2

موکل : آقای / خانم ……………………………… فرزند : ………………………….بشناسنامه شماره ………………………. متولد ………………….. صادره از ………………………. به شماره ملی …………………………… ساکن ………………………………………………..

وکیل : آقای / خانم ……………………………… فرزند : …………………………….بشناسنامه شماره ………………………. متولد ………………….. صادره از ………………………. به شماره ملی …………………………… ساکن ………………………………………………..

مورد وکالت : با رعایت جمیع جهات قانونی و ارائه مدارک مثبته و مورد نیاز و در صورت فقد هر گونه منع و ردع قانونی ، مراجعه به دفاتر اسناد رسمی ، ادارات راهنمائی و رانندگی و امور حمل و نقل نیروی انتظامی و مؤسسات راهگشا ،  مراکز تعویض پلاک های و شهرداری و امور اقتصادی و دارائی و دیگر ادارات و مراجع و مقامات ذیربط و ذیمدخل و عنداللزوم شرکت های سازنده و تولید کننده خودرو جهت انجام کله امور اداری و قانونی مورد نیاز و اخذ مجوزات و استعلامات لازمه و تأدیه کلیه هزینه ها و مخارج قانونی و تشکیل پرونده تعقیب و پیگیری پرونده های متشکله و انجام کلیه مکاتبات و مراودات مورد نیاز و اتخاذ هر نوع تصمیم بجای موکل و درج آگهی در روزنامه ها و جراید و سپردن هرگونه تعهد و تصدیق امضاء و اخذ خسارات بیمه ای نقداً یا بصورت دریافت چک و عنداللزوم فک پلاک و تعویض آن و اخذ پلاک ملی و کشوری و مجوز انتقال و تغییر نام پلاک و درخواست و تقاضا نمودن راجع به صدور برگ مجور انتقال و تغییر نام داخلی نام خود وکیل مرقبوم یا هر شخص و فرد حقیقی و حقوقی که وکیل صلاح و مقتضی بداند و تعرفه و معرفی نماید و همچنین دریافت و اخذ نامه و مجوز و رسید فکر و تعویض پلاک و تائیدیه نقل و انتقال و تغییر نام داخلی و شناسنامه و خود پلاک خودرو و وسیله ی نقلیه و تکمیل و امضاء فرم ها و اوراق و مدارک و اسناد مربوطه و انجام کلیه مکاتبات و مراحل اداری و قانونی مورد نیاز من البدو الی الختم ، تشکیل پرونده و تعقیب و پیگیری پرونده های متشکله تا حصول نتیجه راجع به خودرو / اتومبیل و همچنین در صورت فقد هر گونه منع و ردع قانونی اقدام در خصوص فروش و انتقال قطعی تمامی ششدانگ یکدستگاه خودرو / اتومبیل …………………. شناسه  …………………. مدل ……………………. بشماره موتور …………………….. و شاسی ……………………  شماره نیروی انتظامی فعلی و موجوده  ………………………. و هر شماره و مشخصه و پلاک آتی الموجوده ی تعیین شده توسط راهنمایی و رانندگی و امور حمل و نقل نیروی انتظامی بداهتاً در صورت تعویض پلاک و اخذ پلاک ملی و کشوری که دراین صورت خود وکیل آنها را تعرفه  اعلام می کند ملکی موکل طبق سند / پروانه سبز گمرک …………………………. و با جمیع متعلقات و لواحق و توابع و لوازم آن به هر شخص ولو خود وکیل و به هر قیمت و شرط و نحو و ترتیب و تسلیم مبیع و اخذ و قبض ثمن و سپردن هرگونه تعهد و ضمانت کشف فساد و امضاء ذیل کلیه اوراق و اسناد و مدارک و دفاتر و نوشتجات مربوطه بنحویکه نیازی به حضور و امضای مجدد و ثانوی موکل مرقوم در هیچ یک از مراحل انجام مورد وکالت نباشد . ضمناً موکل ضمن عقد خارج لازم حق عزل وکیل را به مدت چهل سال از خود سلب و ساقط نمود و حسب الاظهاره کارت هوشمند سوخت و بیمه نامه شخص ثالث خودرو مورد وکالت که وکیل از خصوصیات آن کاملاً آگاه است را به وکیل تحویل داده است .

حدود اختیارات : وکیل مرقوم دارای اختیارات تامه در خصوص مورد وکالت و لوازم آن از جمله حق توکیل به غیر ولو کراراً می باشد و اقدام و امضای وی بجای اقدام و امضای موکل معتبر است . مدلول این سند فقط در نفس وکالت مؤثر است .

بتاریخ …. / …. / ……… هجری شمسی .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *