0
021284284

نمونه وکالت فروش اتومبیل

وکالت فروش اتومبیل

موکل :………………. فرزند ……….. بشناسنامه  شماره ………….. صادره از ……..  متولد …….. شمسی 

وکیل : ………………… فرزند ………….. بشناسنامه شماره ………… صادره از ……….  متولد ……. شمسی

مورد وکالت :مراجعه به نیروی انتظامی و ادارات راهنمانی و رانندگی و دوائر نقل و انتقال خودرو در نیروی انتظامی به منظور  تعویض و فک پلاک موجود برروی خودرو……………….. مدل ……………. رنگ ………….. به شماره شاسی …………………………. و شماره موتور ……………………. و شماره انتظامی ………………….. و انجام کلیه  تشریفات قانونی از جمله  ارائه خودرو و مدارک مربوط به آن جهت بازدید فنی و کارشناسی نیروی انتظامی  و پرداخت  حقوق و عوارض و هزینه های مربوطه و دادن هرگونه تعهد از سوی موکل در مراجعفوق الذکر نسبت به خود و مذکور یا اسناد  و مدارک آن و عند الاقتضا اخذ  پلاک فک شده و یا تحویل آن به انبار راهنمایی و رانندگی و اخذ هرگونه  رسید و یا گواهی جهت تحویل  به موکل با حق  امضا ذیل کلیه اوراق و اسناد و مدارک اداره راهنمایی و رانندگی و دوائر فوق الذکر و با حق تعویض و اخذ شناسنامه مالکیت خودرو و فوق الذکر و اخذ هر نوع گواهی  و مدارک صادره از  طرف دوایر نقل  و انتقال  خودرو در نیروی انتظامی و اخذ و نصب پلاک جدید  برروی خودرو فوق بنام شخص وکیل یا هر شخص حقیقی یا حقوقی دیگر و همچنین با حق انتقال و فروش خودرو و فوق بهرکس و بهر شخص حقیقی یا حقوقی حتی به شخص خود و بهر مبلغ و بهر نحو و ترتیب و کیفیت که وکیل صلاح و مقتضی بداند و مقررات اجازه دهد و اخذ وجه  و امضا ذیل کلیه  اوراق و اسناد و دفاتر و اسقاط کافه خیارات و ضمان درک شرعی و تحویل دادن اتومبیل مرقوم و همچنین  با حق مراجعه به اداره راهنمایی و رانندگی و شرکت های بیمه  جهت بیمه نمودن  یا اخذ خسارت مربوطه و تقاضا  و دریافت گواهی عدم خلاف خودرو مذکور  از اداره راهنمای و رانندگی و داویر مربوطه و اعتراض به جرایم صادره و حضور در اجرائیات  راهنمایی و رانندگی  و یا شوراهای حل اختلاف و قبول  یا رد آراء صادره از طرف مراجع مذکور و رفع هرگونه شکایت و رفع توقیف از خودرو فوق و ترخیص آن از پارکینگ های نیروی انتظامی  و همچنین با حق اسقاط نمودن و یا تبدیل به احسن نمودن  خودرو فوق الذکر تحویل دادن آن به شرکت های سازنده خودرو یا نمایندگی های مجاز آنها جهت اسقاط و انجام کلیه تشریفات مربوطه و دریافت  وجوه ناشی از اسقاط و یا دریافت خودرو جدید در قبال اسقاط و امضا ذیل کلیه اوراق و اسناد ودفاتر مربوطه و بطور کلی انجام تمامی امور اداری و کاری و فروش و انتقال خودرو فوق بطوری که در هیچ موردی نیازی به حضور و اجازه و امضا مجدد موکل نباشد .

عوارض سالانه خودرو   مرقوم تا پایان سال جاری پرداخت شده و مبلغ ………………. ریال بابت مالیات نقل و انتقال طی فیش شماره ………………….. و مبلغ ……………… ریال حق  الثبت طی فیش شماره …………………. به بانک ملی ایران شعبه ………….. پرداخت گردیده که حق الثبت  ماخوذه از ماخذ ………………….  ریال محاسبه  و وصول شده است .

حدود اختیارات : وکیل مرقوم در انجام مورد وکالت با حق توکیل غیر ولوکرارا اداری کلیه اختیارات  تامه و لازمه قانونی  از جانب موکل می باشد و هرگونه عمل و امضا و اقدامی که در زمینه موکل وکالت  بنماید  بمنزله عمل و اقدام و امضا موکل  محسوب و نافذ و معتبر  و دارای آثار قانونی است و این وکالت  در ضمن عقد  خارج لازم از طرف موکل به وکیل تفویض و موکل حق عزل  وکیل را خود سلب و این سند در دو برگ اوراق نیم برگی بشماره های ………………… تنظیم شد ضمناً مبلغ ……………. ریال بابت حق التحریر و بهای اوراق توسط موکل طی فیش شماره …………………. به بانک ملی ایران شعبه …………… واریز گردید .

بتاریخ                     یکهزار و سیصد و هشتاد و شش شمسی                        محل امضاء

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *