0
021284284

نمونه وكالت خريد خودرو و تعويض پلاک 1

وكالت خريد خودرو و تعويض پلاك – نمونه 1

موکل : آقای / خانم ………………………………. فرزند …………………………. بشناسنامه شماره ……………. متولد ……………….. صادره از …………….. به شماره ملی ………………….. ساکن ………………………………………. ……………………………………… ………………. …………………….

وکیل : آقای / خانم : ………………………………. فرزند ……… ….. …………….. بشناسنامه شماره ……………. متولد ……………….. صادره از …………….. به شماره ملی ………………….. ساکن ……………………………….. …………………………… …….. ……………………………………………….. مورد وکالت : با رعایت جمیع جهات قانونی و ارائه مدارک مثبته و مورد نیاز و در صورت فقد هر گونه منع قانونی مراجعه به هر یک از دفاتر اسناد رسمی ایران در هر کدام از نقاط و مناطق کشور و دیگر مراجع و مقامات ذیربط و اقدام به خریداری نمودن و قبول انتقال ششدانگ یک دستگاه اتومبیل از نوع ………………… به رنگ………… به شماره موتور …………………………. شماره شاسی ……………………….. به مدل ……………. به شماره شناسه خودرو ……………………………… به شماره ملی نیروی انتظامی اختصاص داده شده ……………………….. متعلق به موکل با جمیع متعلقات و لواحق آن از هر شخص حقیقی و حقوقی به نام و برای موکل و به هر قیمت و شرط و نحو و ترتیب و اسقاط کافه ی خیارات ولو خیار غبن به هر درجه و مقدار و قبض و تصرف مبیع و تصرف مبیع و تادیه ثمن و اخذ کلیه اسناد و مدارک و اقلام و لوازم مأخوذه و ایصال آن ها به موکل در قبال اخذ رسید و قیام و اقدام به تمامی تشریفات لازمه و امضاء کلیه اوراق و اسناد و مدارک و دفاتر و نوشتجات مربوطه

حدود اختیارات : وکیل مرقوم دارای اختیارات تامه در خصوص مورد وکالت و لوازم آن می باشد . و اقدام و امضاء وی به جای اقدام و امضاء موکل معتبر است . مدلول این سند فقط در نفس وکالت مؤثر است .

بتاریخ …. / …. / ………. هجری شمسی .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *