0
021284284

معرفی کتاب مدیریت ریسک به زبان ساده

زندگی ما انسان ها در عصر ارتباطات پیچیده که شمار فرصت ها و تهدیدات محیطی در واحد زمان به طور چشمگیری افزایش یافته است، نیازمند مدیریت و آموزش است. بحران هایی که حل هوشمندانه آن نیازمند آمادگی و آگاهی برنامه ریزی شده دارد که این مهم از طریق “مدیریت جامع بحران” و به مدد “آموزش” محقق می شود.

مطالعات نشان داده است که یکی از اصول اساسی برای مقابله با بحران، آمادگی در مقابل آن می باشد که شرط اولیه آن تمرکز همه نیروها در جهت ارتقا آگاهی های عمومی، احساس مسئولیت و جلب مشارکت عموم مردم، ایجاد پتانسیل خود امدادی و دیگر امدادی در شرایط رویارویی با سوانح به منظور کاهش آسیب پذیری می باشد؛ چرا که یکی از مهمترین عواملی که عواقب بحران را تشدید می کند، فقدان یا ناکافی بودن اطلاعات کافی در مورد سوانح طبیعی و ساخته دست بشر است. در این میان، آموزش از بهترین شیوه های ارتقای شاخص بهره وری در جوامع انسانی است.

کتاب مدیریت ریسک به زبان ساده نوشته اندی ارزبرن از بزرگترین اندیشمندان عرصه های مدیریتی می باشد که توسط ناصر طاعتی ، حمید رضا مفتخری نائینی نژاد  و سید داوود خاتمی نژاد به فارسی ترجمه شده و در 90 صفحه و قطع رقعی از سوی نشر آدینه به چاپ رسیده است.

شما علاقمندان به این رشته می توانید از طریق ثبت نام در دوره مدیریت بحران به صورت کامل این رشته را فرا گرفته و از مدارک داخلی و بین المللی معتبر آن بهره مند شوید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *