0
021284284

آموزش مباحث مدیریت کیفیت مراکز آموزشی IWA2: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی مباحث مدیریت کیفیت مراکز آموزشی IWA2

استاندارد راهنمای IWA2 به موسسات آموزشی کمک میکند تا سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO 9001 را متناسب با شرایط و ویژگی های خاص این گونه موسسات طرح ریزی و پیاده سازی کنند
با استفاده از سیستم مدیریت کیفیت می توان کلیه فرایندهایی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر خدمات آموزشی قابل ارائه تاثیر گذارند را تحت کنترل قرار داد تا اطمینان حاصل شود که خدمات ارائه شده ،نیازها و انتظارات آموزش گیرندگان و مراجع قانونی را برآورده می نمایند.
پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت IWA2 در یک مرکز آموزشی منجر به ایجاد یک رویکرد نظام مند در سازمان به منظور شناسایی و تجزیه و تحلیل نیازها و انتظارات مشتریان شده که بر اساس این شناخت ، برنامه های آموزشی و تحصیلی موسسه طراحی و ارائه می شوند.

آموزش مجازی مباحث مدیریت کیفیت مراکز آموزشی IWA2 : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی مباحث مدیریت کیفیت مراکز آموزشی IWA2 و اخذ مدرک معتبر مباحث مدیریت کیفیت مراکز آموزشی IWA2 را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
مباحث مدیریت کیفیت مراکز آموزشی IWA2

این استاندارد به منظور کمک به موسسات آموزشی میباشد تا سیستم مدیریت کیفیت بر پایه استاندارد ایزو 9001 را با توجه به شرایط و ویژگی های خاص موسسات طرح ریزی و پیاده سازی نماید.

با استفاده از سیستم مدیریت کیفیت، ایزو IWA 2 میتوانید تمام فرایندهایی را که به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر خدمات آموزشی تأثیر می گذارند، کنترل کنید.

دوره آموزش مجازی مباحث مدیریت کیفیت مراکز آموزشی IWA2 برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک مباحث مدیریت کیفیت مراکز آموزشی IWA2 را اخذ نمایید.

با استفاده از سیستم مدیریت کیفیت، ایزو IWA 2 میتوانید تمام فرایندهایی را که به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر خدمات آموزشی تأثیر می گذارند، کنترل کنید تا سازگاری میان خدمات ارائه شده با نیازها و انتظارات زبان آموزان و نظارت مجاز سازمان های ایجاد شود.
ایجاد سیستم مدیریت کیفیت (IWA2) در یک مرکز آموزشی منجر به ایجاد رویکرد سیستماتیک در شناسایی و تجزیه و تحلیل نیازها و انتظارات مشتریان (زبان آموزان) خواهد شد تا برنامه های آموزشی را با توجه به برنامه های آموزشی ارائه دهند.

مزایای ایجاد سیستم مدیریت کیفیت IWA2: 2007 و اخذ گواهینامه ایزو:

1. اعتبارات بالاتر در  مؤسسه آموزشی در محیط اجتماعی-اقتصادی محیط کاری آن

2. اطمینان در مورد سازگاری سیستم آموزشی با الزامات و استانداردهای حرفه ای / قانونی

3. ارتقاء تصویر سازمانی در جامعه و اعتماد مشتریان بیشتر

4. تعهد مديريت ارشد سازمان به بهبود مداوم فرآيندها و خدمات و توسعه سطح تحصيلات و فرهنگي جامعه

5. بهبود وضعیت اقتصادی، با کاهش هزینه های اضافی ناشی از کیفیت پایین

6. کنترل آسیب / ضایعات با بهبود مهارت های لازم کارکنان

7. توانمندسازی کارکنان

ضرورت ایجاد نظام آموزشی بر اساس استاندارد ایزو IWA2:

در دنیای رقابتی امروز، کلید موفقیت، استفاده از استانداردهای مدیریت کیفیت بین المللی مانند IWA2 است که کیفیت آموزش را مورد بررسی قرار می دهد. این استاندارد ایزو همه پروسه های آموزشی (خدماتی) و کنترل کیفیت را در همه زمینه های آموزشی بررسی می کند، لذا استفاده از برنامه استاندارد سازی برای اهداف و برنامه ریزی استراتژیک آن اهمیت دارد. محتوای استاندارد IWA2 مرجع اصلی برای ایجاد یک سیستم استاندارد شده است، بنابراین تمام الزامات، کمبودها، ضعف ها و نقاط قوت نسبت به مقررات این استاندارد مقایسه می شود IWA2که یک استاندارد بین المللی است و براساس سیستم کیفیت تأسیس شده، مطابق با نیازهای مدرن است و در واقع یک گام موثر برای تحقق یک سیستم با کیفیت بالا است که منجر به رضایت همه مشتریان می شود.

[wp-rss-aggregator sources=”101916″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *