0
021284284

آموزش مباحث سیستم مدیریت ایمنی ترافیک جاده استانداردBS 39001: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی مباحث سیستم مدیریت ایمنی ترافیک جاده استانداردBS 39001

BS ISO 39001 مجموعه ای از حداقل الزامات مورد نیاز برای سیستم مدیریت ایمنی ترافیک جاده است . دولتها، مقامات رسیدگی به جاده ها، گروه های ایمنی و شرکت های خصوصی برای توسعه چنین استانداردی با توجه به افزایش تعداد افرادی که هر سال در جاده کشته و یا زخمی اقدام جدی کردند.
اگر شما بدنبال گرفتن RTS هستید ما میتوانیم با ارائه دوره های اموزشی و معرفی منابع و خدمات مناسب شما را یاری کنیم. بسته های اموزشی ایباما موجب کاهش هزینه ها و افزایش سود میگردد.بسته آموزشی  مباحث سیستم مدیریت ایمنی ترافیک جاده استاندارد BS 39001 با از بین بردن پیچیدگیها و آسان کردن کارها شما را به هدفتان نزدیک میکند.

آموزش مجازی مباحث سیستم مدیریت ایمنی ترافیک جاده استانداردBS 39001 : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی مباحث سیستم مدیریت ایمنی ترافیک جاده استانداردBS 39001 و اخذ مدرک معتبر مباحث سیستم مدیریت ایمنی ترافیک جاده استانداردBS 39001 را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
مباحث سیستم مدیریت ایمنی ترافیک جاده استانداردBS 39001

یک استاندارد مهم برای شناسایی و مدیریت خطرات ایمنی جاده ای و ترافیکی برای شرکت ها است.

تعیین الزامات یک سیستم مدیریت ایمنی ترافیک است تا سازمان مرتبط با این سیستم، بتواند در جهت کاهش فوت و جراحات شدید ناشی از تصادفات رانندگی به نحو اثر گذار اقدام نماید.

دوره آموزش مجازی مباحث سیستم مدیریت ایمنی ترافیک جاده استانداردBS 39001 برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک مباحث سیستم مدیریت ایمنی ترافیک جاده استانداردBS 39001 را اخذ نمایید.

استاندارد ایزو ISO 39001 – سیستم مدیریت ایمنی ترافیک جاده:

ایمنی ترافیک یک مساله جهانی است. طبق برآوردها، سالیانه حدود 1.3 میلیون نفر در سراسر جهان در تصادفات ترافیکی کشته و بین 20 تا 50 میلیون نفر مجروح می شوند و این آمار همچنان در حال افزایش بوده و اثرات اجتماعی – اقتصادی و بهداشتی آن بسیار مهم و قابل توجه می باشد.

این استاندارد، ابزاری برای کمک رسانی به سازمان ها در راستای کاهش و نهایتا حذف تصادفات و خطر فوت و جراحت شدید و غیر قابل جبران ناشی از تصادفات ترافیکی می باشد. با تمرکز و توجه بر این استاندارد، می توان استفاده اقتصادی تر و موثر تری از سیستم ترافیک به عمل آورد.

این استاندارد، به معرفی اجزای یک شیوه مناسب برای ترافیک پرداخته که به سازمان ها در دستیابی به نتایج مطلوب کمک می کند.

این استاندارد برای تمامی سازمان های دولتی و خصوصی که در تعامل با سیستم ترافیک بوده و همچینین طرف های داخلی و خارجی سازمان، شامل نهادهای تایید کننده که توانایی سازمان را در برآورده ساختن الزامات، ارزیابی می کنند، قابل بکارگیری می باشد.

تجارب حاصل در سراسر جهان نشان داده است کاهش قابل ملاحظه ای در میزان فوت و جراحات شدید، با بکارگیری یک رویکرد جامع نگر(سیستم ایمن) به دست می آید. این امر مستلزم تمرکز بر نتایج سیستم ایمنی راه به صورت صریح و شفاف و انجام اقدامات بر پایه شواهد است که با توانایی مدیریتی مناسب سازمان، پشتیبانی و حمایت می شود.

سیستم مدیریت تعریف شده در این استاندارد، سازمان را بر اهداف و مقاصد سیستم ایمنی راه متمرکز ساخته و فعالیت ها را طوری برنامه ریزی می کند که اهداف برشمرده با استفاده از رویکرد سیستم ایمن راه محقق شوند. سیستم مدیریت ایمنی را هرا می توان با دیگر سیستم های مدیریت و فرآیندهای درون سازمانی، یکپارچه یا منطبق ساخت.

در این استاندارد، یک رویکرد فرآیندی تکرار شونده(برنامه ریزی، اجرا، بررسی، اقدام) به کار گرفته می شود که سازمان را در راستای رسیدن به نتایج سیستم ایمنی راه، هداییت می کند.

هدف و دامنه کاربرد این استاندارد:

هدف از تدوین این استاندارد، تعیین الزامات یک سیستم مدیریت ایمنی ترافیک است تا سازمان مرتبط با این سیستم، بتواند در جهت کاهش فوت و جراحات شدید ناشی از تصادفات رانندگی به نحو اثر گذار اقدام نماید. الزامات این استاندارد شامل الزامات توسعه و به کار گیری سیاست گذاری های ایمنی راه ،توسعه و تعیین اهداف و برنامه های اجرایی سیستم ایمنی راه که در آن الزامات قانونی و سایر الزامات مورد تعهد سازمان، اطلاعات مولفه ها و معیارهای مرتبط با سیستم ایمنی راه که تحت کنترل و تاثیر سازمان هستند، را مشخص می نماید.

این استاندارد، برای همه سازمان هایی که قصد انجام موارد زیر را داشته باشند، صرف نظر از نوع و اندازه خدمات یا محصول تولیدی کاربرد دارد:

1. ارتقاب عملکرد سیستم ایمنی راه

2. ایجاد، پیاده سازی، حفظ و توسعه یک سیستم مدیریت ایمنی راه

3. اطمینان از انطباق سازمان با خط مشی های مشخص شده سیستم ایمنی راه

4. اثبات انطباق با این استاندارد

این استاندارد با محور سیستم مدیریت ایمنی راه تدوین شده و برای مشخص کردن الزامات فنی و کیفی خدمات و محصولات حمل و نقل (از جمله راه ها، علایم/چراغ های راهنمایی، وسایل نقلیه، تراموا، خدمات حمل و نقل بار و مسافر، خدمات امداد و نجات و فوریت های پزشکی) کاربرد ندارد.

در این استاندارد، اشاره ای به یکسان بودن ساختار سیستم های مدیریت ایمنی راه با یکسان بودن نحوه مستندسازی نمی شود.

ایمنی راه یک مسئولیت مشترک است. نادیده گرفتن مشارکت کاربران راه در انجام وظایف قانونی و رفتار مسئولانه خود، مورد نظر این استاندارد نیست. این استاندارد، از تلاش های سازمان ها برای ترغیب کاربران راه به اطاعت از قوانین و مقررات، حمایت می کند.

[wp-rss-aggregator sources=”81266″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *