0
021284284

شیوه آموزش باما

آشنایی با شیوه آموزش و ثبت نام
 بنیاد آموزش مجازی ایرانیان(باما)

۱-    ثبت نام در دوره آموزشی مورد نظر از طریق سایت iranelearn.com
*      مراحل ثبت نام بصورت راهنمای تصویری ثبت نام بر روی صفحه اصلی سایت موجود است.
**     توصیه می شود قبل از ثبت نام در دوره ها،از پیشنهادات تشویقی بنیاد آموزش مجازی ایرانیان مطلع شوید تا بتوانید از تخفیفات متنوع بهره مند گردید.
***     پس از ثبت نام نهایی، دانش پذیر گرامی باید نسبت به ارسال عکس و مشخصات شخصی خود از طریق سایت و قسمت امور فارغ التحصیلان اقدام کند تا اطلاعاتشان در آموزش بنیاد ثبت شود.
۲-    در سیستم آموزشی پروژه محور، پس از تماس کادر آموزش با شما و قطعی شدن ثبت نامتان، محتوای آموزشی مورد نظر در قالب CD و یا DVD برایتان ارسال می گرددو از لحظه دریافت جزوات، دوره آموزشی شما آغاز خواهد شد.
۳-    دانشپذیر گرامی شروع به مطالعه محتوای آموزشی در بازه زمانی دلخواه کرده و در صورت لزوم جهت رفع اشکال و دریافت پاسخ از اساتید مربوطه از طریق ارسال ایمیل و انجمن های دانشجویی در دست طراحی می توانید استفاده نمایید.
۴-    طول دوره آموزشی بستگی به توانایی دانشپذیر دارد، از حداقل ۱۰ روز بعد از ارسال جزوات تا حداکثر ۳ ماه، دانشپذیر هرگاه آمادگیه لازم را کسب کرد، می تواند پروژه پایان دوره خود را آماده و ارسال نماید.
۵-    پروژه شما با موضوع دلخواه ( یکی از مباحث مرتبط با دوره آموزشی گذرانده شده و یا چکیده ای از کل محتوای آموزشی و آنچه که در طول دوره فراگرفتید در قالب پروژه ) بوده و به ازاء هر ۱۰ ساعت مدت دوره ، حداقل یک صفحه و در فایل word (فرمت فایل مورد نظر در بسته های آموزشی موجود است) تایپ شده و از طریق سایت بنیاد، قسمت امور فارغ التحصیلان (ارسال پروژه) ارسال شود.
۶-    پروژه پایان دوره فارغ التحصیلان توسط استاد مربوطه بررسی شده و در صورتی که مشکل یا نقصی داشت جهت اصلاح و ارسال مجدد  اطلاع داده خواهد شد ، در غیر اینصورت تأیید شده و جهت صدور مدارک پایان دوره  اقدام خواهد شد.
    * جهت صدور گواهینامه های بین المللی: درخواست صدور گواهینامه های آموزشی کوتاه مدت از آکادمی های بین المللی می تواند همزمان با ثبت نام دوره مورد نظر صورت پذیرد (که باعث تسریع در عمل صدور خواهد شد) و یا در هر زمان بعد از پایان دوره از طریق امور فارغ التحصیلان به صورت مجزا اقدام به درخواست نمایید.
**جهت درخواست تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه:  می توانید درخواست خود را از ابتدای ثبت نام و یا پس از ارسال پروژه از طریق امور فارغ التحصیلان ارسال نمایید و نسبت به هزینه صدورشان به صورت جداگانه اقدام نمایید.

*** مدت زمان صدور گواهی پایان دوره بنیاد آموزش مجازی ایرانیان ۱۰ روز بعد از تایید پروژه و مدت زمان صدور گواهینامه های بین المللی بسته به نوع آکادمی ، حداکثر ۱ ماه به طول می انجامد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *