0
021284284

دیدگاه دانش پژوهان

دانشپذیران و همراهان همیشگی بنیاد آموزش مجازی ایرانیان، سلام عزیزان، باعث افتخار است که شما این برند معتبر آموزشی در سطح ایران و جهان را جهت توسعه مهارت های فردی خود و یادگیری انتخاب نموده اید.

سرها بالا: میدانیم که بهترین بودن وظیفه ماست پس همواره در این جهت می کوشیم، میدانیم که ممکن است کم و کاستی هایی وجود داشته باشد اما بدانید که از سال ۱۳۸۵ تا کنون بیش از ۱۴۰۰ محتوای آموزشی ارائه داده ایم، بیایید از بالا به ماجرا نگاه کنیم: این یعنی ارتباط با صدها استاد درس مختلف، هزاران جستجو به دنبال منابع و جزوات آموزشی، هزاران ساعت کار در استدیو، دوبله، ترجمه و حجم انبوهی کار… و البته هر سال مواجه شدن با نیاز های جدید آموزشی و نیاز به ارتقاء محتوای آموزشی و تکرار و تکرار، تا بتوانیم شما را راضی نگاه داریم و به وظیفه ای که در قبال شما سروران گرامی داریم به بهترین وجه پاسخ داده و عمل نماییم.

آرمان بنیاد آموزش مجازی ایرانیان: این است که روزی به بزرگترین منبع آموزش های مهارتی، نوین و مرجع تبدیل گردد گرچه هم اکنون بعد از گذشت ۱۴ سال در سال ۱۳۹۹ ما بالاترین آمار محتوای آموزشی جامع را در کشور در دست داریم = بیش از ۱۰ ترابایت محتوای آموزشی!

علاوه بر هزینه های بالای تولید محتوای آموزشی،دستمزد اساتید، هزینه های به روز ریانی و ارتقاء سالیانه محتوا، هزینه های نیروی انسانی، تبلیغات، نگهداری سایت و سرور، اخذ مجوز های گوناگون به جهت ارتقاء رتبه علمی و اعتباری بنیاد آموزش مجازی ایرانیان به همت شرکت مادر (هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان) جهت عزیزانی که قصد مهاجرت دارند و میبایست گواهینامه هایی به غیر از صادره از ایران را ارئه نمایند، شعب هلدینگ با نام برند های پر طرفدار در همان مناطق همچون انگلستان و گرجستان راه اندازی گردید و به منظور حفظ اعتبار، وظایف قانونی شعب خود از جمله پرداخت مالیات بر درآمد و هزینه دفاتر کار مجازی و تمدید سالیانه شرکت ها را همه ساله پرداخت نمود و این هزینه ها در زمان جهش قیمت دلار برای این هلدینگ بسیار سنگین بود اما به عشق شما ادامه دادیم.

آیا می دانید: اعتبار یک برند آموزشی جهانی که چندین زیر شاخه بین المللی هم دارد به میزان مجوز هایی که اخذ نموده نمی باشد (چه بسا هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان بالاترین تعداد مجوز در دوره های آموزشی حضوری و مجازی و بالاترین تعداد مجوز در انتشارات دیجیتال را دارد)، به کادر آموزشی و اساتید آن هم نیست (چه بسا بنیاد آموزش مجازی ایرانیان دارای کادر اساتید مجرب در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا دارد که بهترین های خود در کشور هستند)، به زیبایی و مساحت شرکت و گستردگی وب سایت ها هم نیست، لبکه فقط و فقط اعتبار یک برند آموزشی را می توان از متخصصانی که گواهینامه از آن آموزشگاه دارند دریافت، بله …. میزان مهارت دانش آموختگان ماست که به بنیاد شخصیت میدهد و آن را در سطح جهان شناخته شده نموده است، افتخار می کنیم که در این سالها به واسطه اهتمام ورزیدن به ارزیابی دقیق و حساسیت و اطمینان از اینکه متقاضیان دوره ها را مطالعه نموده باشند و دانش کافی را دارند یا کسب نموده اند هم اکنون بیش از ۸۰ درصد از مهارت آموختگانی که یکی از انواع گواهینامه های دوره های آموزشی ما را در دست دارند در نوع خود متخصص، دارای کمالات و باسواد هستند. از شما متشکریم.

 

خواهشمندیم: دیدگاه های خود و تجارب فردی از کاربرد و بهره مندی از محتوای آموزشی و گواهینامه های دریافتی را در این صفحه برای سایر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. از این همه محبت و صمیمت شما قدردانیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *