0
021284284

آموزش مدیریت کیفیت پروژه ایزو 10006: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی مدیریت کیفیت پروژه ایزو 10006

این استاندارد بین المللی ، راهنمایی هایی برای مدیریت کیفیت پروژه ها ارائه می نماید. این استاندارد اصول و سرمشق هایی برای استقرار مواردی که در دستیابی به اهداف کیفی پروژه ها اهمیت داشته و بر آن تأثیر گذار هستند، بیان می کند. این استاندارد مکمل خطوط راهنمای ارائه شده در ISO 9004 می باشد.
استاندارد ایزو ۱۰۰۰۶ توسط کمیته فنی ۱۷۶ سازمان بین المللی استاندارد، مدیریت کیفیت و تضمین کیفیت- زیر کمیته ۲- سیستم های کیفیت در سال ۲۰۰۳ انتشار یافته است. اولین ویرایش این استاندارد در سال ۱۹۹۷ انتشار یافت. ویرایش دوم آن که به صورت فنی بازنگری شده است، ویرایش اول را لغو کرده و جایگزین آن شده است.

آموزش مجازی مدیریت کیفیت پروژه ایزو 10006 : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی مدیریت کیفیت پروژه ایزو 10006 و اخذ مدرک معتبر مدیریت کیفیت پروژه ایزو 10006 را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
مدیریت کیفیت پروژه ایزو 10006

ایزو 10006 در مدیریت کیفیت در پروژه های ساده تا پیچیده، کوچک تا بزرگ، مستقل و وابسته کاربرد دارد. همچنین این استاندارد تکمیل کننده استاندارد ISO 9004 می باشد و بر مبنای سری استانداردهای ISO 9001 تهیه شده است.

ارائه راهنمایی در خصوص کاربرد مدیریت کیفیت پروژه ها می باشد.

دوره آموزش مجازی مدیریت کیفیت پروژه ایزو 10006 برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک مدیریت کیفیت پروژه ایزو 10006 را اخذ نمایید.

استاندارد ایزو  10006 چیست ؟

این استاندارد راهنمایی برای مدیریت کیفیت در پروژها می باشد و به معنای راهنمای مدیریت پروژه نیست؛ بلکه در مورد کیفیت فرآیندهای مدیریت پروژه راهنمایی می کند.

ایزو 10006 در مدیریت کیفیت در پروژه های ساده تا پیچیده، کوچک تا بزرگ، مستقل و وابسته کاربرد دارد. همچنین این استاندارد تکمیل کننده استاندارد ISO 9004 می باشد و بر مبنای سری استانداردهای ISO 9001 تهیه شده است.

هدف از تدوین این استاندارد ارائه راهنمایی در خصوص کاربرد مدیریت کیفیت پروژه ها می باشد. این مدرک طرح کلی اصول و رویه های مدیریت کیفیت را ارائه می کند که اجرای آن ها مهم بوده و در راستای دستیابی به اهداف کیفیت در پروژه ها دارای اثر زیادی می باشد.

مزایای پیاده سازی ایزو 10006 چیست ؟

اجرای این استاندارد باعث ارتقا کیفیت و استاندارد سازی فعالیت های پروژه محور می شود. همچنین باعث توجه جدی به کیفیت در روند پروژه می باشد.

دریافت این گواهینامه باعث ایجاد احساس اطمینان و اعتماد در مشتریان می شود و همین امر به افزایش فروش منجر می شود. با کمک این استاندارد دانش مدیریت پروژه و مدیریت کیفیت با هم تلفیق می شوند.

چند نکته مهم در رابطه با این استاندارد!

این استاندارد به همراه استانداردهایی مانند ایزو 9001 ، ایزو 10002 و ایزو 10004  باعث ارتقا و پیشرفت سازمان شده و افزایش فروش محصول یا خدمات را در پی دارد.

کاربرد مدیریت کیفیت در پروژه ها دارای دو جنبه می باشد. یک جنبه مربوط به فرآیندهای پروژه و جنبه دیگر در ارتباط با محصول پروژه می باشد.
برآورد نشدن هر یک از این دو جنبه ، تاثیرات بسیار مهمی بر محصول پروژه ، مشتری پروژه و سایر طرف های ذینفع و سازمان پروژه خواهد داشت. این جنبه ها همچنین تاکید می کنند که دستیابی به اهداف کیفیت از مسئولیت های مدیریت رده بالای سازمان است و نیازمند تعهد برای دستیابی به اهداف کیفیت است به صورتی که در تمام سطوح سازمان دخیل در پروژه، نفود می کند. هر سطح باید مسئولیت فرآیند و محصولات فعالیت های خود را حفظ کند.

برای ایجاد و نگهداری کیفیت فرآیند و محصول در یک پروژه باید اطمینان حاصل شود که نیازهای مشتری درک و برآورده می شوند.

[wp-rss-aggregator sources=”102534″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *