0
021284284

آموزش زبان تخصصی زمین شناسی: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی زبان تخصصی زمین شناسی

 زمین شناسی یا ژئولوژی (Geology) از لغت یونانی Geo به معنی “زمین” و Logos به معنی “علم” یا “منطق” گرفته شده است. به عبارت دیگر زمین شناسی علم مطالعه زمین می‌باشد که ماهیت سیّارهٔ زمین و تاریخ آن و ساختمان پوسته آن و اجزاى درون آن و انواع سنگ‌ها و سنگواره‌ها را بررسی می‌کند. این علم درباره مواد سازنده زمین، نیروهای موثر بر مواد مزبور، برآیندهای آن نیروها، پراکندگی سنگ‌های پوسته سیاره، سرگذشت آن و همچنین گیاهان و جانورانی که در دوره‌های گوناگون زمین‌شناسی وجود داشته‌اند گفتگو می‌کند.در دوره آموزشی زبان تخصصی زمین شناسی شما با لغات و اصطلاحات تخصصی زمین شناسی آنا خواهید شد .

آموزش مجازی زبان تخصصی زمین شناسی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی زبان تخصصی زمین شناسی و اخذ مدرک معتبر زبان تخصصی زمین شناسی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
زبان تخصصی زمین شناسی

زمین شناسی علم مطالعه زمین می‌باشد که ماهیت سیّارهٔ زمین و تاریخ آن و ساختمان پوسته آن و اجزاى درون آن و انواع سنگ‌ها و سنگواره‌ها را بررسی می‌کند.

آشنایی دانشجویان زمین شناسی با متون علمی و واژه های تخصصی انگلیسی زمین شناسی و درک مفاهیم مربوط به این رشته به زبان انگلیسی است.

دوره اموزش مجازی زبان تخصصی زمین شناسی برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک زبان تخصصی زمین شناسی را اخذ نمایید.

امروزه ارتباط بین جوامع علمی بین الملل فقط به واسطه مهارت زبان انگلیسی میسر است. توانایی در فهم و به کارگیری مبانی زبان انگلیسی یکی از اصول مهم در هر شاخه ای از علوم است. در شاخه های مرتبط با علوم زمین نیز شرایط به همین منوال است. بسیاری از کتب و مقالات مرجع موجود، به زبان انگلیسی هستند.

همچنین بسیاری از نشریات به روز و معتبر بین المللی نیز به این زبان گرایش دارند. لذا آموزشی تدارک دیده شده است که هدف آن آشنایی با مفاهیم اولیه علوم زمین است. در ابتدا به ارائه مقدمه ای در مورد سنگ شناسی و زمین شناسی ساختاری پرداخته شده است.

در مرحله بعد فرایندهای زمین شناسی فعال در سطح زمین مورد بررسی قرار گرفته اند که از جمله آن می توان به هوازدگی های فیزیکی و شیمیایی اشاره کرد. سپس اکتشافات زمین شناسی مورد توجه قرار گرفته است. از آنجایی که این بخش از علم زمین شناسی در حقیقت کاربرد مباحث نظری در عملیات صحرایی است، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در نهایت آن چه مورد توجه قرار می گیرد، مخاطرات زمین شناسی خواهد بود که توضیح و تشریح اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. بررسی واژه ها و اصطلاحات مهم لاتین در دروس مذکور، بخش اصلی این آموزش خواهد بود و امید آن است که در پایان این آموزش، دیدی کلی و گویا از مباحث ایجاد گردد. استفاده از این آموزش به شما این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن، به دامنه ای مناسب از اطلاعات، دسترسی مقرون بصرفه ای داشته باشید.

[wp-rss-aggregator sources=”102641″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *