0
021284284

آموزش آمادگی آزمون ایلتس : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی آمادگی آزمون ایلتس

آیلتس (به انگلیسی: IELTS) که برگرفته از سرواژگان (International English Language Testing System) به معنای سامانه جهانی ارزش‌یابی زبان انگلیسی است، یکی از باارزش‌ترین آزمون‌های زبان انگلیسی هم اکنون است که در سراسر جهان برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده است و از این نظر در برابر تافل، آزمون آمریکایی قرار می‌گیرد. این آزمون به دست دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود. در امتحان آیلتس توانایی‌های شنیدن، خواندن، نوشتن، و صحبت‌کردن در چهار قسمت جداگانه سنجیده می‌شود.
مراکز مجاز برگزاری آزمون IELTS در ایران :

سازمان سنجش تنها مرجع صادرکننده مجوز فعالیت جهت برگزاری آزمون های بین المللی در ایران می باشد و فعالیت مراکزی که از این سازمان مجوز اخذ نکرده اند فاقد اعتبار و غیرقانونی می باشد. برای مشاهده اسامی مراکزی که مجوز برگزاری آزمون IELTS را از این سازمان دریافت کرده اند اینجا کلیک کنید . بدیهی است که مجوز سازمان صرفا جهت برگزاری آزمون IELTS می باشد و فعالیت های دیگر این موسسات منوط به اخذ مجوزهای جداگانه از مراجع ذیصلاح است.

هدف دوره آموزشی آمادگی آزمون IELTS:

دوره آموزشی آمادگی برای IELTS  منابع مطالعاتی مورد نیاز این آزمون را برای شما فراهم کرده است .

 

آموزش مجازی آمادگی آزمون ایلتس : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی آمادگی آزمون ایلتس و اخذ مدرک معتبر آمادگی آزمون ایلتس را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
آمادگی آزمون ایلتس

یک امتحان برای تشخیص تسلط زبان انگلیسی افرادی که قصد زندگی و یا کار در کشور هایی دارند که زبان ارتباطات آنها، انگلیسی است.

مدرک آیلتس در امر اشتغال، مهاجرت و تحصیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

دوره آموزش مجازی آمادگی آزمون ایلتس برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک آمادگی آزمون ایلتس را اخذ نمایید.

انواع آزمون آیلتس:

به طور کلی آزمون آیلتس در دو بخش آزمون آکادمیک و آزمون جنرال برگزار می شود. آزمون آکادمیک برای افرادی مناسب است که می خواهند در موسسات آموزش عالی و دانشگاه ها در مقطع کارشناسی یا مقاطع بالاتر ادامه تحصیل بدهند و یا در یک شرکت یا سازمان حرفه ای در یک کشور انگلیسی زبان مشغول به کار شوند. آزمون جنرال یا عمومی همان طور که از نام آن پیدا است مناسب افراد غیر دانشجو است که می خواهند در مقاطع پایین تر به تحصیل بپردازند و یا در یک کشور انگلیسی زبان کار کنند و یا برای زندگی به آن کشور مهاجرت کنند. آیلتس لایف اسکیلز هم یک آزمون آیلتس جدید است که برای تقاضای ویزا و مهاجرت به بریتانیا مورد نیاز است.

کاربرد مدرک آیلتس در ایران:

 مدرک آیلتس در امر اشتغال، مهاجرت و تحصیل از اهمیت بالایی برخوردار است. در ایران یکی از اولویت‌های اساسی برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا، برخورداری از سطح زبان بالا است. در نتیجه داشتن مدرک زبان معتبر امتیازی ویژه برای دانشجویان این مقاطع تحصیلی به حساب می‌آید.

اجزای آزمون‌ ایلتس:

آزمون آیلتس از ۴ بخش شنیداری (Listening)، خواندن (Reading)، نوشتن (Writing) و مکالمه (Speaking) تشکیل شده‌است. در بین قسمت های مختلف امتحان وقت استراحتی وجود ندارد. کل آزمون دارای دو گونه آکادمیک و جنرال است که گونه آکادمیک برای ورود به دانشگاه‌ها مورد نیاز می‌باشد.

 

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”109806″]

دیدگاه کاربران
  • کمال امین کیا 20 خرداد 1397

    قصد اخذ مدرک آیلتس دارم و میخواهم در دوره مجازی آمادگی آزمون آیلتس شرکت کنم

  • محمد 29 خرداد 1397

    باسلام
    لطفا نمونه اموزش انجام شده را قرار دهید.
    تمامی اموزش ها دراین سایت زیاد وبرای همه قابل استفاده است اما وقتی هیچ نمونه ای وجود نداره طبیعتا مخاطب وطالبی هم وجود نداره و اعتمادسازی رخ نمیده. باتشکر

    • سلام – سطح آموزش الکترونیک و محتوای دیجیتال مشخص است و در خصوص اعتماد سازی بنیاد برند شناخته شده ای در این زمینه است – درآینده احتمال قرار گرفتن دمو وجود دارد اما فعلا در این خصوص برنامه ای نداریم.

  • FARSH!D 27 فروردین 1398

    سلام
    وقتی نمونه ای از دوره ها وجود نداره، تصمیم گیری در باره شرکت در آنها مشکل میشه

  • رها 16 تیر 1398

    باسلام. آیا برای شرکت در این دوره باید در سطح خاصی از زبان انگلیسی مهارت داشته باشیم یا افراد مبتدی هم می توانند ازین دوره استفاده کنند؟
    ممنون میشم پاسخ من رو بدید.

    • مدیر کل سایت 31 مرداد 1398

      با سلام بله بهتر است که آموزش زبان بزرگسالان را پشت سر بگذارید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *