0
021284284

دعوت از ریاست بنیاد در نشست هم‌اندیشی با حضور رییس جمهور

دعوت از ریاست بنیاد آموزش مجازی ایرانیان در نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصاد دانش بنیان و نوآوری با حضور رییس جمهور در سالن اجلاس سران یکشنبه 26 مهرماه در تهران.
این جلسه که با حضور ریاست محترم جمهور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در سالن اجلاس سران برگزار شد فرصتی بود برای جامعه نوآوران و مبتکران کشور تا سخنان خود را به گوش مسئولین کشور رسانیده و در هم اندیشی دو جانبه بدانند که راه برای توسعه مرزهای دانش کشور باز بوده و این چرخه تولید علم مدتهاست شروع و مشعل آن به دست این خانواده در کشور روشن است.


 

“دانش” پایه اصلی ثروت ، قدرت و امنیت ملی

رییس جمهوری گفت: دانش پایه اصلی ثروت ، قدرت و امنیت ملی است و شرکتهای دانش بنیان، علم را به زندگی و فرهنگ را به اقتصاد پیوند می زنند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در نخستین نشست هم اندیشی فعالان اقتصاد دانش بنیان و نوآوری، “دانش” را پایه اصلی ثروت ، قدرت و امنیت ملی دانست و با اشاره به اهمیت گسترش شرکتهای دانش بنیان در کشور ، تصریح کرد: : شرکتهای دانش بنیان ، علم را به زندگی و فرهنگ را به اقتصاد پیوند می زنند.
وی با بیان اینکه “فرهنگ انقلابی یعنی استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی”، اظهارداشت: پیام کربلا فاصله از منکرها و ترویج نیکی ها در جامعه است.
رییس جمهوری همچنین تکریم اهل علم را تکریم نور در برابر ظلمت خواند و گفت: تنها مدیریت دانش بنیان ثمربخش است و جامعه دانش بنیان نیز با احترام به علم و دانشمند شکل می گیرد .
دکتر روحانی در در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ” از ابتدا به تیم سیاسی گفتم باید پایان مذاکرات خروج از فصل هفت شورای امنیت و لغو تحریم های ظالمانه باشد”، تصریح کرد: شرط ما برای همکاری خارجی، مشارکت در سرمایه ، فناوری و صادرات است.


 

هم‌اندیشی فعالان اقتصاد دانش بنیان و نوآوری با حضور رییس جمهور


hamandishi2


hamandishi3


hamandishi0

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *