0
021284284

معرفي كتاب میکروب‌شناسی پزشکی 7 استاد

دپارتمان آموزش مجازي  و توسعه مطالعات شركت با رويكرد فرهنگ سازي كتاب و كتاب خواني اقدام به معرفي اين كتاب جهت آگاهي علاقه مندان به مطالعه ي آن از سر فصل ها و محتويات نموده است. از كاربران گرامي خواهشمند است در صورت مطالعه ي اين كتاب نظرات خود را جهت آگاهي مابقي اعضا از كفيت و مطالب آن در همين صفحه منتشر نمائيد.
مترجم :
امید عزیزی
مخاطبين:
ویژه دكترا و كارشناسی ارشد باكتری شناسی و سایر رشته‌ها
♦ موضوع :
دانشگاهها و مدارس عالی – ایران – آزمونها
میکروب‌شناسی پزشکی – راهنمای آموزشی (عالی)
باکتری‌شناسی – راهنمای آموزشی (عالی)
ویروس‌شناسی – راهنمای آموزشی (عالی)
♦ زبان کتاب :
فارسی
♦ توضیح تکمیلی :
با توجه به پیشرفت‌های گسترده در علم میكروبیولوژی و كثیر بودن منابع موجود در این زمینه، وجود یك كتاب جامع و كامل كه در برگیرنده منابع موجود باشد از دغدغه‌های اصلی دانشجویان این رشته محسوب می‌شود، لذا كتاب حاضر به همین منظور و بر اساس آخرین ویرایش منابع معرفی شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش گردآوری و ترجمه شده است. از مزایای این كتاب دسته‌بندی منظم مطالب و تحت پوشش قرار دادن تمام بحث‌های میکروب شناسی عمومی و باکتری شناسی و چکیده ای جامع و مفید از ویروس شناسی است. برای تفهیم بهتر مطالب از جداول و اشكال مفیدی استفاده شده است، به طوری كه دانشجویان و علاقه‌مندان این علم در مدت زمان لازم به بهترین نتیجه ممكن خواهند رسید.
این مجموعه شامل سه بخش میكروب‌شناسی عمومی، باكتری‌شناسی سیستماتیک پزشكی و ویروس‌شناسی (ویروس جاوتز، مورای و سایر منابع) می باشد. از نکات بارز این مجموعه این است که علاوه بر تحت پوشش قرار دادن چهار رفرنس رایج میکروب شناسی پزشکی (جاوتز، مورای، واكر و زینسر)، بخش عمده کتاب مهم و ارزنده Topley & Wilson’s Microbiology و Principle and practice of clinical Bacteriology و همچنین قسمتی از کتاب بیماری های عفونی مندل ترجمه و در آن گنجانده شده که به حق جای آنها در بین کتب موجود میکروب شناسی تاکنون خالی بوده اما به لطف خداوند متعال، این مهم تحقق یافته و کتاب حاضر تحت عنوان میکروب شناسی پزشکی 7 استاد که بر گرفته از این هفت رفرنس می باشد به جامعه علمی کشور عزیزم تقدیم می گردد. علاوه بر این جهت تکمیل مطالب از سایر منابع معتبر دیگری مانند BAILEY & SCOTT’S Diagnostic Microbiology و سایر کتب دیگر که در قسمت منابع ذکر شده اند نیز استفاده شده است.
اگرچه مطالب این اثر در نگاه اول ممکن است گسترده و زیاد جلوه کند اما جوابگوی نیاز دانشجویان در مقاطع مختلف و به خصوص داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری (Ph.D) وزارت بهداشت می باشد.

دیدگاه کاربران
  • سارا 23 آبان 1393

    چقد طول میکشه بخونیمش؟

  • نیلوفر 15 شهریور 1394

    سلام .لطفا راهنمایی بفرمایید که از کجا می توانم تهیه کنم وبه چه قیمتی؟ ممنون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *