0
021284284

آموزش مشاور ارشد تجاری سازی فناوری و نوآوری: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی مشاور ارشد تجاری سازی فناوری و نوآوری

مشاور ارشد تجاری سازی فناوری و نوآوری ،از مشاغل حوزه خدمات گروه امور مالی و بازرگانی می باشد و شامل شایستگی های: شناسایی اصول و مبانی تجاری سازی فناوری و نوآوری ، امکان سنجی فناوری و نوآوری ، ارزیابی و ارزش گذاری فناوری ، پشتیبانی از نوآوری و آمادگی فناوری برای تجاری سازی ، شناسایی حقوق مالکیت فکری و ثبت اختراع ، بازاریابی فناوری و نوآوری ، تعامل و همکاری با مراکز نوآوری و فناوری ، مدیریت شروع کسب و کار ( Start up )، تدوین نقشه راه فناوری-نوآوری و استراتژی تجاری-تکنولوژی، مدیریت نوآوری و تجاری سازی فناوری و نوآوری، مدیریت پروژه در توسعه تجاری سازی ، تنظیم قراردادهای تجاری سازی فناوری و نوآوری می باشد و با مشاغل مدیریت تحقیق و توسعه شرکت ها و سازمان ها و پارک های فناوری و مراکز علمی ودانش بنیان در ارتباط است.

آموزش مجازی مشاور ارشد تجاری سازی فناوری و نوآوری : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی مشاور ارشد تجاری سازی فناوری و نوآوری و اخذ مدرک معتبر مشاور ارشد تجاری سازی فناوری و نوآوری را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
مشاور ارشد تجاری سازی فناوری و نوآوری

با مشاغل مدیریت تحقیق و توسعه شرکت ها و سازمان ها و پارک های فناوری و مراکز علمی ودانش بنیان در ارتباط است.

دوره آموزش مجازی مشاور ارشد تجاری سازی فناوری و نوآوری برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک مشاور ارشد تجاری سازی فناوری و نوآوری را اخذ نمایید.

مشاور ارشد تجاری سازی فناوری و نوآوری ،از مشاغل حوزه خدمات گروه امور مالی و بازرگانی می باشد و شامل شایستگی های:

شناسایی اصول و مبانی تجاری سازی فناوری و نوآوری ،

امکان سنجی فناوری و نوآوری ،

ارزیابی و ارزش گذاری فناوری ،

پشتیبانی از نوآوری و آمادگی فناوری برای تجاری سازی ،

شناسایی حقوق مالکیت فکری و ثبت اختراع ،

بازاریابی فناوری و نوآوری ، تعامل و همکاری با مراکز نوآوری و فناوری ،

مدیریت شروع کسب و کار ( Start up )، تدوین نقشه راه فناوری-نوآوری و استراتژی تجاری-تکنولوژی،

مدیریت نوآوری و تجاری سازی فناوری و نوآوری،

مدیریت پروژه در توسعه تجاری سازی ،

تنظیم قراردادهای تجاری سازی فناوری و نوآوری می باشد و با مشاغل مدیریت تحقیق و توسعه شرکت ها و سازمان ها و پارک های فناوری و مراکز علمی ودانش بنیان در ارتباط است.

[wp-rss-aggregator sources=”105150″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *