0
021284284

مدرک معتبر بین المللی بگیرید

مدرک معتبر دوره آموزشی کوتاه مدت خود را همین امروز دریافت نمایید :

مدرک معتبر داخلی و بین المللی به صورت اینترنتی و مجازی طی پروژه بزرگ بنیاد آموزش مجازی ایرانیان برای کلیه علاقه مندان در سراسر جهان بعد از گذراندن دوره های آموزشی حضوری و غیر حضوری و مجازی فراهم شده است. شما می توانید تنها با چند گام ساده از مدارک معتبر آموزشی از آکادمی های مختلف بهره مند گردید و علاوه بر افزایش دانایی و منابع آموزشی خود در ارتقاء رزومه آموزشی و تخصصی٬ مهاجرت و پذیرش٬ ارتقاء برند شخصی و سازمانی٬ در اولویت قرار گیری فرآیند جذب و استخدام و یا ارتقاء سمت شغلی از مدارک پایان دوره اراپه شده در بستر آموزشی بنیاد که از طریق آکادمی ها و دانشگاه های مختلف داخلی و خارجی صادر می گردند بهره مند گردید :
۱- در وب سایت ما جستجو نمایید و آنلاین یا تلفنی در هر تعداد دوره آموزشی که تمایل دارید ثبت نام نمایید.
نکته: همزمان می توانید سفارش اخذ هر تعداد مدرک معتبر (دوره آموزشی کوتاه مدت) معرفی شده در سایت را با پرداخت هزینه های مربوط به هر یک ثبت نمایید.
۲- بسته های آموزشی الکترونیک دوره های آموزشی که ثبت نام نموده اید درب منزل دریافت نموده و اقدام به مطالعه آن ها نمایید و یا در صورت درخواست مطابق تقویم آموزشی در دوره های آموزشی حضوری ما شرکت نمایید.
۳- هر زمان که احساس نمودید آماده اید در ارزیابی ما به صورت: آزمون آنلاین و یا ارسال پروژه پایان دوره ( چکیده ای از آموخته های خود از منابع آموزشی ارسال شده از جانب ما) شرکت نمایید.
۴- در پایان و پشت سر گذاشتن موفق ارزیابی، مدرک پایان دوره رایگان بنیاد را به همراه سایر مدارک مورد درخواست خود را درب منزل تحویل بگیرید.


 

هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید:

۰۹۳۳۰۰۲۲۲۸۴

۰۹۳۳۰۰۳۳۲۸۴

۰۹۱۳۰۰۱۶۸۸

تلگرام: @iranelearn


 

تخفیف نوروزی

همچنین امکان اخذ ترجمه مدارک داخلی در آکادمی های خارجی مععتبر ثبت شده توسط ریاست هلدینگ در خارج از کشور امکانپذیر میباشد ، به این صورت که زمانی که در دوره شرکت کردید و ارزیابی موفقیت آمیز بود گواهی نامه رایگان فارسی برای شما صادر می گردد، سپس میتوانید درخواست ترجمه با برند آکادمی خارجی ما را بدهید که مشمول هزینه ترجمه صدور، فعال سازی استعلام، پاسخ به استعلام بین المللی و نگهداری مدارک بین الملل و مالیات در کشور متبوع میباشد و محاسبه این هزینه ها معمولا به ارز دلار و حدود ۳۰ تا ۵۰ دلار میشود.

 


توجه: این وب سایت و شرکت های وابسطه مدارک دارای مقطع تحصیلی یا معادل تحصیلی (دکترا، کارشناسی ارشد، کارشناسی و دیپلم) ارائه نمی نمایند و کلیه آموزش های این وب سایت به صورت محتوای آموزش الکترونیک و یا دوره های آموزش کوتاه مدت می باشد و در مورد عناوین فوق فعالیتی ندارد خواهشمند است سوال نفرمایید.


 

دیدگاه کاربران
  • رامین فرزین پور 21 اردیبهشت 1395

    سلام. خوب است. آیا کارگاه های آموزشی روانشناسی هم دارین،یعنی برگزار می شه؟ وآیا معتبر قابل قبول نظام روانشناسی هست؟ باتشکر

    • مدیر کل سایت 22 اردیبهشت 1395

      با سلام و تشکر از ارتباط شما – دوره های آموزشی بنیاد در حال حاضر به صورت بسته های آموزشی غیر حضوری می باشد و در صورت برگزاری کارگاه های آموزشی متعاقبا اعلام خواهد شد. جهت مورد قبول واقع شدن مدارک می بایست خودتون شخصا از نظام روانشناسی استعلام به عمل آورید که آیا مورد قبولشون هست یا خیر. با توجه به اینکه مدارک قابلیت ترجمه رسمی دادگستری و مهر وزارت امور خارجه را دارد در بسیاری از سازمان ها مورد پذیرش هستند.

  • Mohammad 1 تیر 1399

    بسیار عالی است. در زمینه مورد نظر کلاس های خود را شروع خواهم کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *