0
021284284

آموزش MBA گرایش مدیریت صنعتی: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی MBA گرایش مدیریت صنعتی

منظور از تربیت مدیر در دوره مدیریت کسب و کار MBA گرایش مدیریت صنعتی تربیت رئیس نیست بلکه تربیت افرادی است که بتواند در حوزه کار خود دارای استقلال فکری بوده و عوامل مهمتر و موثر در جریان کار خود را مورد تحلیل قرار داده و در جهت رفع مشکلات قادر به تصمیم گیری مناسب و مطلوب باشند . بنابراین فارغ التحصیل رشته با آگاهی و شناختی که از ساخت سازمانی ، تئوریهای مدیریت و سازماندهی و تکنیکهای مختلف رفع مشکلات پیدا می کنند قابلیت جذب در تشکیلات و سازمانهای مختلف بازرگانی و صنعتی با وظایف گوناگون  را دارا می شوند و میتوانند در بهبود و ثمربخشی و کارآیی سازمان موثر باشند.به عبارت دیگر فارغ التحصیلان دوره مدیریت کسب و کار MBA گرایش مدیریت صنعتی  الزاما مدیریت موسسات صنعتی را که برای احراز آن شرایط خاصی لازم است عهده دار نخواهند شد و فقط پس از کسب تجربیات می توانند مسئولیتهای بیشتری در سطوح مختلف مدیریت عهده دار گردند .فارغ التحصیلان مدیریت کسب و کار MBA گرایش مدیریت صنعتی می توانند در قسمتهای مدیریت تولید ، کنترل کیفیت و مرغوبیت کالا و قسمت تجزیه و تحلیل کمّی مسائل صنعتی و تولیدی بکار اشتغال پیدا کنند .

ضرورت و اهمیت مدیریت کسب و کار MBA گرایش مدیریت صنعتی:

ضرورت و اهمیت دوره مدیریت کسب و کار MBA گرایش مدیریت صنعتی با توجه به نکات زیر به خوبی آشکارمی شود.

۱- آشفتگی و نابسامانی در بسیاری از موسسات بازرگانی و تولیدی عموما ناشی از عدم وجود اصول مدیریت و یا عدم رعایت این اصول است.

۲- آموزش صحیح مدیریت می تواند در بهبود کلی جامعه به طرق زیر موثر باشد:

الف- شناخت مشکلات اقتصادی و بازرگانی جامعه و کوشش در رفع آن.

ب- آگاهی از آخرین پیشرفتهای دانش مدیریت و کاربرد آن براساس نیازهای جامعه و احتراز از تقلید صرف.

ج- اعمال حاکمیت ضوابط برروابط در اداره امور بازرگانی و صنعتی.

آموزش مجازی MBA گرایش مدیریت صنعتی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی MBA گرایش مدیریت صنعتی و اخذ مدرک معتبر MBA گرایش مدیریت صنعتی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
MBA گرایش مدیریت صنعتی

دوره ای حرفه ای است که تمامی علاقمندان به زمینه ی صنعت و مدیریت را با مباحثی مانند حسابداری صنعتی در مدیریت صنعتی،مدیریت ساخت پروژه های صنعتی و… آشنا می کند.

آموزش نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کارخانه ها، موسسه ها و شرکت های دولتی و خصوصی و نیز آشنایی دانشجویان با کاربرد روشهای علمی در مدیریت است.

دوره آموزش مجازی MBA گرایش مدیریت صنعتی برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک MBA گرایش مدیریت صنعتی را اخذ نمایید.

درباره MBA مدیریت صنعتی:

دوره ی مدیریت صنعتی ،دوره ای حرفه ای است که تمامی علاقمندان به زمینه ی صنعت و مدیریت را با مباحثی مانند حسابداری صنعتی در مدیریت صنعتی،مدیریت ساخت پروژه های صنعتی،مفاهیم بازاریابی صنعتی و … آشنا می کند.این دوره کاملا تخصصی بوده و به منظور آمادگی پیدا کردن هر چه بیشتر افراد طراحی شده تا با استفاده از دانش مدیریت MBA و مدیریت پروژه بتوان نقش ها و مسئولیت های مختلفی را در یک مرکز صنعتی و یا کارخانه بر عهده گرفت. این دوره تخصصی بر برنامه ریزی  و انجام عملیات صنعتی متمرکز بوده و نقش کاملا کلیدی در صنعت دارد. در واقع دوره مذکور افراد را با فعالیت های صنعتی در مدیریت کسب و کار و محیط های سازمانی آشنا کرده و آمادگی آنها را جهت فعالیت در این زمینه ی کاری فراهم می کند. برای کسانی که علاقمند به فعالیت های صنعتی و تولیدی هستند،این دوره گزینه ی بسیار مناسبی است.در واقع ترکیبی از آموزه های مبانی و اصول مدیریتی و همچنین مبانی صنعتی است.کسب دانش و مهارت در زمینه کسب و کار مدیریت صنعتی بسیار مهم و ضروری است چرا که کلیه ی کارخانجات و محیط های صنعتی به واسطه دقت، نظم و اهمیت کارشان، نیاز به متخصصین حرفه ای در این زمینه دارند.این دوره سر فصل ها و مباحث تخصصی صنعتی را به افراد آموزش می دهد تا با تکیه بر آن، دانش مناسبی در مورد فضاهای پویا و دقیق محیط های صنعتی بدست آورند.

دروس اصلی و تخصصی گرایش مدیریت صنعتی‌:

مدیریت مالی، روانشناسی صنعتی، حسابداری صنعتی، بازاریابی و مدیریت بازار، کنترل کیفیت آماری، سیستم‌های خرید و انبارداری و توزیع، تحقیق در عملیات، کنترل پروژه، طرح‌ریزی و تعمیرات و نگهداری، کارسنجی و روش‌سنجی، مدیریت کارخانه، حفاظت صنعتی، بررسی اقتصادی طرح‌های صنعتی، روابط صنعتی، فنون تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم، بازاریابی بین‌المللی، بهره‌وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمان، پروژه.

نقش و توانایی شرکت کنندگان رشته مدیریت صنعتی:

شرکت کنندگان در این دوره، علاوه بر آشنایی با مسائل نظری دانش مدیریت صنعتی، با زمینه‌های نوین مدیریت صنعتی و جایگاه آن در عرصه عمل آشنا خواهند شد، همچنین در این دوره سعی خواهد شد قدرت تحلیل دانشجویان در زمینه امور کاربردی با استفاده از افته‌های کاربردی افزایش یابد.

گواهینامه MBA چیست؟

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی یا MBA، مدرک تحصیلی عمومی است که با تحصیل آن مهارت‌های فنی، مدیریتی و رهبری را فرا خواهید گرفت و می‌توانید یکی از گزینه‌های مناسب در استخدام مدیر عامل باشید. MBA برای کمک به فارغ التحصیلان برای درک بهتر فعالیت‌های عمومی مدیریت کسب و کار طراحی شده است. مدرک MBA می‌تواند در رشته‌هایی مانند حسابداری، امور مالی یا بازاریابی و مدیریت روابط عمومی تمرکز ویژه داشته باشد.

کسب مدرک تحصیلی MBA به شما کمک می‌کند تا در کسب و کارها تیزهوشانه عمل کنید، شبکه سازی را به صورت حرفه‌ای انجام دهید و حرفه‌ای‌ها را در اطراف خود جمع کنید و فرصت‌های جدیدی خلق کنید. با گرفتن این مدرک می‌توانید به این فکر کنید که آیا می‌خواهید شغل خود را ارتقا دهید، به یک صنعت جدید بروید یا یک کارآفرین شوید.

مدرک mba معادل چیست؟

مدرک MBA معادل مدرک کارشناسی ارشد است. البته باید عنوان کنیم، که فردی بعد از گذراندن دوره MBA گواهی دریافت می‌کند و فارغ التحصیل در رشته MBA هستند که مدرکی معادل با کارشناسی ارشد دریافت خواهد کرد.

مدرک MBA مورد تایید وزارت علوم است؟

همیشه موضوع تایید مدرک MBA از سمت وزارت علوم، حرف و سخن بسیار داشته است و پیش آمده که افراد پس از گرفتن مدرک با مشکل عدم تایید مواجه شده‌اند. وزارت علوم برای اینکه این مشکل را حل کند سامانه‌ای برای تعیین اعتبار مدرک MBA معرفی کرده است.

اگر گواهی و مدرک MBA هولوگرام و مهر وزارت علوم داشته باشد، باید از اعتبار و تایید شدن آن توسط وزارت علوم مطمئن باشید. اما چنانچه این موارد در مدرک شما وجود ندارد، می‌تواند از جایی که مدرک را برای شما صادر کرده درباره آن سوال کنید.

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”112349″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *