0
021284284

آموزش طراحی و ساخت تابلو روان: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی طراحی و ساخت تابلو روان

اسامی مختلفی برای نمایشگرهای الکترونیکی بکار برده می شود مانند: تابلو روان ، تابلو ال ای دی LED ، تابلو دیجیتالی ، تابلو الکترونیکی ، تابلو متحرک و …نمایشگرهای الکترونیکی از مجموعه ای دیود های نورانی تشکیل شده که در یک صفحه ی به صورت ماتریسی قرار داده شده اند و به وسیله ی یک برنامه رایانه ای تصاویر و نوشته ها را روی آن نمایش داده می شود. بارز ترین مشخصه ی تابلو روان جذابیت و پر بازده بودن آن است و نقش این تابلو ها در تغییر و رونق کسب و کار و تبلیغات این روز ها انکار نا پذیر است. این نوع تابلوها جایگزین بسیار مناسبی برای انواع قدیمی تابلوها یعنی فلکس،بنر،نئون و … می باشد .تابلو ال ای دی را در یک دسته بندی کلی می توان به دو خانواده بزرگ ثابت و روان تقسیم بندی کرد.
بنیاد آموزش مجازی ایرانیان در راستای خدمات آموزشی خود با تکیه بر متخصصین کارآزموده خود  ، دوره آموزشی طراحی و ساخت تابلو روان را برگزار می نماید.در این دوره آموزشی  ما بر جنبه تجاری این تابلو ها که به وسیله بلوک های آماده و بدون نیاز به تخصص برنامه نویسی و طراحی سخت افزاری ساخته می شوند تاکید کرده ایم.

آموزش مجازیطراحی و ساخت تابلو روان : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی طراحی و ساخت تابلو روان و اخذ مدرک معتبر طراحی و ساخت تابلو روان را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
طراحی و ساخت تابلو روان

مجموعه ای از دیود های نورانی که در یک صفحه به شکل ماتریسی قرار گرفته اند و به وسیله ی برنامه کامپیوتری تصاویر و نوشته ها را روی تابلو نمایش می دهد.

با توجه به زیبایی و جذابیت بصری که در تابلوهای روان وجود دارد باعث شده تا استقبال از این تابلوها زیاد بوده و افراد زیادی نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

دوره آموزش مجازی طراحی و ساخت تابلو روان برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک طراحی و ساخت تابلو روان را اخذ نمایید.

تابلو روان چیست؟

مجموعه ای از دیود های نورانی که در یک صفحه به شکل ماتریسی قرار گرفته اند و به وسیله ی برنامه کامپیوتری تصاویر و نوشته ها را روی تابلو نمایش می دهد.

تابلو روان LED چیست؟

برای نور تابلو های روان از نور LED استفاده می شود برای همین به آن تابلو روان LED نیز می گویند.

تابلوی روان چه مزایایی نسبت به سایر تابلوها دارد؟

با توجه به زیبایی و جذابیت بصری که در تابلوهای روان وجود دارد باعث شده تا استقبال از این تابلوها زیاد بوده و افراد زیادی نسبت به تهیه آن اقدام نمایند. هرچه میزان زرق و برق یک تابلو بیشتر باشد و رنگ های مناسبی در آن به کار رفته باشد توجه افراد و مشتریان مختلف بیشتر جلب شده و به افزایش درآمد حرفه مورد نظر کمک بسیاری می نماید. به همین دلیل است که صنف های مختلف حاضرند هزینه های زیادی را بایت طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی مختلف صرف نمایند.

در ساختار تابلوهای روان از LED استفاده شده است که وجود این ال ای دی ها باعث مصرف برق کمتری نسبت به تابلوهایی که با برق کار می کنند شده است. گاهی این تابلوها به صورت شبانه روزی روشن می باشند و باز هم مصرف برق چندانی نسبت به بسیاری از تابلوهای دیگر ندارند و این یک مزیت بزرگ برای تابلوهای روان محسوب می گردد.

راندمان تابلوهای روان به علت شدت و قدرت بیشتر نور نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی بیشتر بوده و همچنین دارای هیچ گونه نور و تابش مضری برای چشم نمی باشند و از نظر سلامت کاملا تایید شده می باشند. از دیگر مزایایی که برای تابلوهای روان وجود دارد قابلیت برنامه نویسی از پیش تعیین شده آنها می باشد که باعث می شود انتخاب رنگ ها و سرعت حرکت متون و … توسط خود فرد قابل تغییر باشد. با استفاده از این تابلوها می توان در ولتاژهای پایین نیز کار کرد و کاربری بسیار راحت و بدون دردسری دارند.

در برخی از تابلوهای تبلیغاتی پس از نصب و روشن کردن تابلو گرمای آزار دهنده ای در اطراف تابلو ایجاد می شود که در تابلوهای روان این ویژگی وجود نداشته و هیچ گونه گرمایی حتی در صورت روشن بودن 24 ساعته وجود نخواهد داشت. عمر مفید این تابلوها بسیار بالا بوده و امکان انتخاب طرح و رنگ های مختلف برای طراحی تابلو وجود خواهد داشت.

مشخصات تابلو روان چیست؟

1. عدم محدودیت در نمایش رنگ

تابلوی روان هیچ محدودیتی در نمایش رنگ ندارد و می تواند تا 16 میلیون رنگ مختلف را به طور همزمان نمایش دهد. در طراحی انیمیشین مورد نظر باید از رنگ های متضاد و مکمل به میزان مناسب استفاده کرد تا علاوه بر جذب مشتری جلوه ای زیبا را خلق کند.

2. قابلیت برنامه ریزی:

تابلو روان جزو آن دسته از تابلوهای تبلیغاتی است که قابل برنامه ریزی است و می توان انیمیشن و متن را به راحتی تغییر داد. همچنین تغییر رنگ و افکت نیز در کسری از ثانیه انجام می شود و نیاز به طراحی مجدد ندارد. در صورتی که در سایر تابلوهای تبلیغاتی این امکان وجود ندارد.

3. اجرا به شیوه های مختلف:

از تابلوی روان فقط برای سردرب فروشگاه ها و مغازه ها استفاده نمی شود بلکه قابلیت اجرا به انواع مختلف را دارد. شما می توانید در سالن و محیط دلخواه خود نیز این تابلوی جذاب استفاده کنید و تصاویر مورد نظر را در معرض نمایش قرار دهید.

4. عدم محدودیت در ابعاد:

تابلوی روان قابل طراحی و تولید در سایز ها و ابعاد مختلف است. اما قبل از طراحی باید به خوبی مساحت محل مورد نظر را اندازه بگیرید زیرا نصب تابلوی بزرگ در محیط های کوچک و بالعکس نه تنها باعث جذب مشتری نخواهد شد بلکه ممکن است در ذوق مشتری بزند.

[wp-rss-aggregator sources=”113210″]

دیدگاه کاربران
  • جم 22 فروردین 1397

    چجوری ثبت نام کنیم؟!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *