0
021284284

حضور برنده نوبل فیزیک 2003 در کنفرانس ملی پیشرفتهای ابررسانی ایران

 چهارمین کنفرانس ملی پیشرفت‌های ابررسانایی (NCAS4) با حضور سخنرانانی ویژه از جمله برنده جایزه نوبل 2003 و کاشف نخستین ابررسانای بالای دمای نیتروژن مایع، بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار علمی ایسنا، در چهارمین کنفرانس ملی پیشرفت‌های ابررسانایی که 17 و 18 بهمن ماه در دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد،
پروفسور آنتونی جیمز لگت، ‌برنده جایزه نوبل 2003 در ابررساناها و ابرشاره‌ها، پروفسور پال چو، کاشف نخستین ابررسانای بالای دمای نیتروژن مایع (YBCO) و پروفسور وارن پیکت، استاد ممتاز و شناخته شده بین‌المللی در ابررسانا از دانشگاه کالیفرنیا حضور خواهند داشت.
نخستین دوره کنفرانس‌های ملی دوسالانه پیشرفت‌های ابررسانایی در ۱۳۸۷ با هدف گرد هم آوردن پژوهشگران جهت بحث در مورد آخرین دستاوردهای تحقیقاتی این شاخه مهم از فیزیک ماده چگال در دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. متعاقباً دومین و سومین دوره این کنفرانس در دانشگاه‌های شهید چمران اهواز و کاشان برگزار شد.
آخرین مهلت ارسال مقالات، اول دی ماه و آخرین مهلت ثبت نام، 15 دی ماه سال جاری می‌باشد.
تعداد محدودی از مقالات به انتخاب کمیته علمی به صورت سخنرانی و بقیه مقالات به صورت پوستر ارایه خواهد شد. همچنین مطابق سنت جاری کنفرانس‌های قبلی از این سری، جوایزی به بهترین پژوهشگر جوان و پوستر برگزیده اهداء خواهد شد.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه کنفرانس در دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف به شماره تلفن 66164501 تماس بگیرند.
 
بنياد آموزش مجازي ايرانيان (باما) ، از طريق آموزش غير حضوري (آموزش الکترونيک) با ارائه گواهينامه آموزشي و صدور مدرک تحصيلي معتبر در رشته هاي مديريت ، فروش ، تبليغات ، هنر ، برق ، مکانيک ، کامپيوتر ، ادبيات ، حقوق، روانشناسي و … از طريق آموزش مجازي و دوره هاي مجازي و هم چنين دوره هاي آنلاين و کلاس آنلاین ، شما را در رسيدن به ارتقاء شغلي و يافتن موقعيت هاي شغلي مناسب ياري مي دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *